Θα πήγαινες για πρωινό ή burger σε μία Shell;
Τα πρατήρια της Shell αλλάζουν σιγά σιγά και στην Ελλάδα. Στόχος του διεθνούς κολοσσού είναι τα επόμενα χρόνια το 50% να προέρχονται από δραστηριότητες εκτός καυσίμων. Οι πρώτες κινήσεις που γίνονται στην χώρα μας.

Η Shell στην Κροατία - η οποία ελέγχεται από την «δική μας» Coral της Motor Oil - πριν από μερικούς μήνες, συνεργάστηκε με τον Mate Jankovic, τον πλέον γνωστό τηλεοπτικό σεφ της χώρας. Η συνεργασία που τρέχει με επιτυχία αφορά την δημιουργία μια σειρά από burger, σάντουιτς και γεύματα που θα ετοιμάζονται και θα πωλούνται σε μεγάλα πρατήρια της Shell στην βαλκανική χώρα.
Το παραπάνω είναι ένα από τα πολλά «πειράματα» που τρέχουν αυτό το διάστημα από την Shell και τους παγκόσμιους συνεργάτες της σε όλο τον κόσμο στην λογική της εξάπλωσης σε νέες δραστηριότητες. Μία λογική που θέλει ότι στο μέλλον θα χρησιμοποιούμε λιγότερα ορυκτά καύσιμα αλλά και ότι τα πρατήρια καυσίμων μπορεί να αποτελέσουν πολλαπλό πόλο δραστηριοτήτων και εμπορικών συναλλαγών.

Στην Ελλάδα, και σε αρκετές γειτονικές χώρες, Shell σημαίνει Coral καθώς η θυγατρική του ομίλου Motor Oil απέκτησε από το 2010 όλες τις δραστηριότητες της πολυεθνικής στην χώρα μας και τα επόμενα χρόνια σε Κύπρο, Σερβία, Κροατία και Βόρεια Μακεδονία. Ακριβώς πριν από δύο χρόνια, τον Μάιο του 2023 η εταιρεία θα άνοιγε το πρώτο της πρώτο αυτόνομο (σ.σ. εκτός πρατηρίου καυσίμων) Smartshop στην Ηλιούπολη. Για την Ελλάδα ήταν η πρώτη κίνηση προς την «διαφορετικότητα» που επέβαλε η νέα εποχή που προαναφέρθηκε.
Στην ίδια λογική σταμάτησε η συνεργασία που υπήρχε με την ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία έως τότε είχε αναπτύξει 79 Shop & Go στα πρατήρια της Shell. Τα παραπάνω αντικαταστάθηκαν από Smartshop καθιστώντας το σήμα ένα από τα μεγαλύτερα σε αριθμό καταστημάτων convenience στην Ελλάδα. Σήμερα η Shell διαθέτει ένα δίκτυο 800 πρατηρίων και η πλειοψηφία τους διαθέτει χώρους μικρής λιανικής και τα 130 σημεία καφέ.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω πριν λίγο καιρό εξαγοράστηκε η αλυσίδα mini market TWENTY 4 SHOPEN με 25 καταστήματα, η πλειοψηφία στην εταιρεία καφέ Taresso και η Cipharma που δραστηριοποιείται στην αγορά των φαρμακείων. Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες για το λανσάρισμα του προγράμματος επιβράβευσης Shell Go+, στελέχη της εταιρείας κράτησαν κλειστά τα χαρτιά τους για τις επόμενες κινήσεις εκτός καυσίμων, παραδέχτηκαν όμως ότι την επόμενη διετία ο όμιλος θα επενδύσει και θα πειραματιστεί γενναία σε αυτές τις δραστηριότητες.
Shell GO+ - Σκέψου Περισσότερα
Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee όπως προαναφέρθηκε παρουσίασε χθες το Shell GO+, το ανανεωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης που υπόσχεται να κάνει κάθε επίσκεψη στα πρατήρια Shell ακόμη πιο απολαυστική.
Με το μήνυμα «Σκέψου περισσότερα», το Shell GO+ έρχεται να εμπλουτίσει την καθημερινή εμπειρία των καταναλωτών, προσφέροντας πόντους, προνόμια, διαγωνισμούς και αποκλειστικές συνεργασίες, τόσο στα πρατήρια Shell όσο και μέσω της εφαρμογής Shell GO+ app.
Το πρόγραμμα επιβράβευσης της Coral Α.Ε. – Shell Licensee έχει μία επιτυχημένη πορεία 23 χρόνων, ξεκινώντας το 2001 ως Shell Smart Club – το πρώτο πρόγραμμα ανταμοιβής στην ελληνική αγορά καυσίμων. Από τον Δεκέμβριο του 2024 ξεκινάει μια νέα εποχή ως Shell GO+, λειτουργώντας με κοινά χαρακτηριστικά και στα πρατήρια της εταιρείας στην Κύπρο.
Τα μέλη του Shell GO+ μπορούν να:
- Κερδίζουν πόντους με κάθε αγορά καυσίμων, προϊόντων ή υπηρεσιών στα πρατήρια Shell και μέσω συνεργατών του προγράμματος.
- Εξαργυρώνουν πόντους για εκπτώσεις ή δώρα στα πρατήρια Shell ή στο e-shop allSmart.gr.
- Συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, προωθητικές ενέργειες και gamified εμπειρίες όπως τα «Spin to Win» και «Count to Win».
- Επωφελούνται από στρατηγικές συνεργασίες με εταιρείες όπως η nrg, το Cosmote Deals For You, και άλλες.
Η εγγραφή στην εφαρμογή Shell GO+ γίνεται εύκολα και γρήγορα μέσω smartphone. Tα νέα μέλη με άυλη κάρτα ή τα μέλη που συνδέουν την υφιστάμενη πλαστική κάρτα τους για 1η φορά στο app κερδίζουν 200 πόντους μετά την πρώτη τους συναλλαγή σε ένα πρατήριο Shell.
Γιατί το Shell GO+ ξεχωρίζει;
- Είναι προσωποποιημένο: Μέσω του app, οι πελάτες βλέπουν τις δικές τους προσφορές, πόντους και ανταμοιβές.
- Είναι πλούσιο σε δυνατότητες: Δεν περιορίζεται μόνο στην αγορά καυσίμων. Ανταμείβει την αγορά προϊόντων στα καταστήματα ευκολίας, τις υπηρεσίες πλυσίματος, τον καφέ ή το σνακ, ακόμα και την αγορά υγραερίου και πετρελαίου θέρμανσης.
- Είναι ευέλικτο: Οι πόντοι μπορούν να εξαργυρωθούν είτε στα πρατήρια, είτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr, που προσφέρει περισσότερες από 40.000 επιλογές προϊόντων.
- Είναι διασκεδαστικό και καινοτόμο: Ενσωματώνει στοιχεία gamification, όπως το Spin to Win και το Count to Win, προσφέροντας επιπλέον επιβραβεύσεις που ενισχύουν τη σύνδεση του πελάτη με το brand.
- Είναι φιλικό στη χρήση: Μέσα από την εφαρμογή Shell GO+, τα μέλη έχουν ανά πάσα στιγμή τον πλήρη έλεγχο των πόντων και των ανταμοιβών τους, ενημερώνονται για όλες τις ισχύουσες προσφορές, εντοπίζουν το πλησιέστερο πρατήριο Shell που εξυπηρετεί τις ανάγκες τους και μοιράζονται την άποψή τους μετά από κάθε επίσκεψη.
- Αποτελεί μια δυναμική πλατφόρμα για τη σύναψη νέων στρατηγικών συνεργασιών με στόχο να προσφέρουμε επιπρόσθετη αξία και μοναδικές εμπειρίες στους καταναλωτές.

Η κα Κίρκη Καλατζή, Γενική Διευθύντρια της Coral Α.Ε. – Shell Licensee δήλωσε σχετικά:
«Το Shell GO+ δεν είναι απλώς ένα πρόγραμμα επιβράβευσης. Είναι μια ολοκληρωμένη εμπειρία που βασίζεται στις ανάγκες του σύγχρονου οδηγού και ενσωματώνεται πλήρως στην καθημερινότητά του. Στόχος του προγράμματος είναι να επιβραβεύει σταθερά την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των πελατών, προσφέροντας πραγματική αξία σε κάθε επίσκεψη στα πρατήρια Shell. Από τη συλλογή πόντων μέσω πρατηρίων, e-commerce και στρατηγικών συνεργασιών, μέχρι την άμεση εξαργύρωση και τη συμμετοχή σε φιλανθρωπικές δράσεις, όπως η στήριξη του The Love Van, το πρόγραμμα ενισχύει την αφοσίωση και προσφέρει αξία σε κάθε επαφή του πελάτη με το brand.»