Τρόφιμα

Σούπερ μάρκετ: Τέλος στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» – Σε ποια προϊόντα έρχονται «διπλές τιμές»

Μέχρι το τέλος του 2025, το υπουργείο Ανάπτυξης και η Ένωση Σούπερ Μάρκετ προχωρούν σε μειώσεις 8% σε συνολικά 2.180 προϊόντα– από τρόφιμα έως είδη καθαριότητας.

Σούπερ μάρκετ: Τέλος στο «Καλάθι του Νοικοκυριού» – Σε ποια προϊόντα έρχονται «διπλές τιμές»

Γιατί το μεγάλο δεν είναι και φθηνότερο: Το παράδοξο των τιμών-Τι αποκαλύπτει στέλεχος σούπερ μάρκετ

Στα ράφια των σούπερ μάρκετ, η μεγάλη συσκευασία δεν σημαίνει πάντα χαμηλότερη τιμή. Δες γιατί σε ορισμένα προϊόντα η μικρότερη ποσότητα κοστίζει λιγότερο ανά λίτρο ή κιλό και πώς να προστατευτείς από τις «παγίδες» τιμολόγησης.

Γιατί το μεγάλο δεν είναι και φθηνότερο: Το παράδοξο των τιμών-Τι αποκαλύπτει στέλεχος σούπερ μάρκετ

Ποια brands θα... σερβίρει η τεχνητή νοημοσύνη; Η νέα εποχή στα τρόφιμα και τα ποτά

Σε έναν κόσμο όπου οι ψηφιακοί πράκτορες (AI agents) αποφασίζουν τι θα αγοράσουμε, οι μάρκες τροφίμων και ποτών δίνουν τη μεγαλύτερη μάχη τους. Η νέα έκθεση Interbrand Best Global Brands 2025 δείχνει ποιοι παίκτες αντέχουν και ποιοι κινδυνεύουν να χαθούν.

Ποια brands θα... σερβίρει η τεχνητή νοημοσύνη; Η νέα εποχή στα τρόφιμα και τα ποτά

«το Μάννα» Τσατσαρωνάκη λανσάρει το νέο του website - Η κρητική παράδοση συναντά τον σύγχρονο τρόπο ζωής

Με αφετηρία τον Πλάτανο Χανίων και παρουσία σε ελληνικά και διεθνή τραπέζια, ‘’το Μάννα’’ Τσατσαρωνάκη συνεχίζει την πορεία του με σεβασμό στην ιστορία και προσήλωση στην ποιότητα σε ό,τι κάνει.

«το Μάννα» Τσατσαρωνάκη λανσάρει το νέο του website - Η κρητική παράδοση συναντά τον σύγχρονο τρόπο ζωής

Η μάχη της τιμής στα ράφια – Μέχρι την Τετάρτη το «ταμείο» για τη μεγάλη πρωτοβουλία μειώσεων

Οι τελικές ανακοινώσεις έως την Τετάρτη θα δείξουν αν η πρωτοβουλία μπορεί να κάνει τη διαφορά στα ράφια των σούπερ μάρκετ και στην τσέπη των πολιτών.

Η μάχη της τιμής στα ράφια – Μέχρι την Τετάρτη το «ταμείο» για τη μεγάλη πρωτοβουλία μειώσεων

Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη για τα «γάλατα» φυτικής προέλευσης στην Ελλάδα – Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα

Η ελληνική αγορά φυτικών γαλάτων ωριμάζει ραγδαία, και η επιστήμη δείχνει τον δρόμο: επιλέγουμε όχι μόνο με βάση τη γεύση, αλλά και με βάση τη χημεία του ποτηριού

Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη για τα «γάλατα» φυτικής προέλευσης στην Ελλάδα – Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα

Οι Έλληνες αγοράζουν περισσότερα αυγά από ποτέ – Ποια προτιμούν στα σούπερ μάρκετ

Τα αυγά επιστρέφουν δυναμικά στην κουζίνα των Ελλήνων, προσφέροντας πρωτεΐνη, ευκολία και οικονομία σε μια εποχή που οι τιμές των βασικών αγαθών πιέζουν τα νοικοκυριά.

Οι Έλληνες αγοράζουν περισσότερα αυγά από ποτέ –  Ποια προτιμούν στα σούπερ μάρκετ

Ακρίβεια: Το νέο μέτρο που αναστατώνει τα σούπερ μάρκετ και μπερδεύει τους καταναλωτές

Παράγοντες των σούπερ μάρκετ προειδοποιούν ότι το μέτρο μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα: να πιεστούν οι ίδιοι οι παραγωγοί για χαμηλότερες τιμές, καθώς οι λιανέμποροι θα γνωρίζουν τις τιμές των ανταγωνιστών.

Ακρίβεια: Το νέο μέτρο που αναστατώνει τα σούπερ μάρκετ και μπερδεύει τους καταναλωτές

Σε ποια φέτα γυρίζουν την πλάτη όλο και περισσότεροι Έλληνες - Ποια κερδίζει μερίδια

Η αλλαγή του τρόπου ζωής των Ελλήνων έχει αλλάξει και τον τρόπο που επιλέγουν το αγαπημένο τους τυρί, την φέτα. Τα τελευταία χρόνια όλο και λιγότεροι στέκονται στον πάγκο του τυροπωλείου του σούπερ μάρκετ.

Σε ποια φέτα γυρίζουν την πλάτη όλο και περισσότεροι Έλληνες - Ποια κερδίζει μερίδια