Βίντεο: Περιστέρια «επιβιβάστηκαν» σε αεροπλάνο και προκάλεσαν πανικό - Σκηνές χάους στην καμπίνα
Δείτε βίντεο που δείχνει επιβάτη να προσπαθεί να αιχμαλωτίσει τον ένα από τους φτερωτούς εισβολείς

Σε ένα από τα πιο αλλόκοτα περιστατικά που καταγράφηκαν σε πτήση στις ΗΠΑ, δύο περιστέρια αποφάσισαν να επιβιβαστούν σε αεροπλάνο της Delta προκαλώντας αναστάτωση στους επιβάτες και καθυστέρηση στην αναχώρηση.
Σύμφωνα με την Daily Mail, το ασυνήθιστο περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ του περασμένου Σαββάτου στο αεροδρόμιο Μινεάπολις-Σαιντ Πολ, λίγη ώρα πριν την προγραμματισμένη απογείωση της πτήσης 2348 με προορισμό το Ουισκόνσιν.
Ο Τομ Κο, επιβάτης της αλλόκοτης πτήσης, κατέγραψε τη στιγμή της «εισβολής» του περιστεριού αλλά και τις σκηνές πανικού που επικράτησαν μέσα στην καμπίνα του αεροσκάφους.
Όπως φαίνεται στο βίντεο το περιστέρι διασχίζει τον διάδρομο, ενώ οι επιβάτες προσπαθούν με ότι βρίσκουν μπροστά τους να το απομακρύνουν. Ένας άνδρας σηκώνει ένα μπουφάν στον αέρα για να εμποδίσει την πορεία του πτηνού και να το πιάσει. Εκείνο όμως φαίνεται πέφτει στο πάτωμα, εξέλιξη που προκαλεί τρόμο στους επιβάτες.
Δείτε το βίντεο:
Και δεύτερη «εισβολή» στην καμπίνα του αεροσκάφους
Όσο παράξενο κι αν φαίνεται, το πτηνό που καταγράφεται στο κλιπ ήταν το... δεύτερο που εισέβαλε στην πτήση 2348 μέσα σε λίγα λεπτά. Λίγο νωρίτερα είχε απομακρυνθεί από την καμπίνα ένα άλλο περιστέρι, με τη βοήθεια των υπαλλήλων του αεροδρομίου που χειρίζονται τις αποσκευές.
«Υποθέτω πως τα περιστέρια κουράστηκαν από το πέταγμα και ήθελαν ένα σνακ – δεν ήξεραν ότι αυτή η πτήση είναι πολύ μικρή για να σερβίρουν οι αεροσυνοδοί ποτό ή φαγητού», αστειεύτηκε ο Κο, μιλώντας για το περιστατικό.
Σύμφωνα με την Daily Mail αφού κατάφεραν να «αιχμαλωτίσουν» και το δεύτερο περιστέρι, ο πιλότος ενημέρωσε άμεσα τον πύργο ελέγχου ότι επιστρέφει στην πύλη.
«Πρώτη φορά συμβαίνει» απάντησαν από το κέντρο με εκείνον να σχολιάζει χιουμοριστικά «Εμένα είναι η δεύτερη – η πρώτη ήταν πριν από μισή ώρα».
Εκπρόσωπος της Delta δήλωσε πως η πτήση με 119 επιβάτες και πέντε μέλη πληρώματος καθυστέρησε τελικά 56 λεπτά. «Η εταιρεία ευχαριστεί το προσωπικό και τους πελάτες μας για τις προσεκτικές ενέργειές τους για την ασφαλή απομάκρυνση των δύο πτηνών πριν την απογείωση και ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία».