Το ρωσικό φορτηγό πλοίο βυθίστηκε κάτω από άγνωστες συνθήκες, εν μέσω κακοκαιρίας και οι τοπικές τουρκικές αρχές βρίσκονται σε συναγερμό για την διάσωση των ναυαγών. Όπως μεταδίδουν τα τουρκικά ΜΜΕ, δύο άνθρωποι ανασύρθηκαν νεκροί. Ο κυβερνήτης της επαρχίας Μπαρτίν, Σινάν Γιουνέρ δήλωσε νωρίτερα: “Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, περίπου 15 μέλη του πληρώματος βρίσκονται σε τρεις σωσίβιες λέμβους. (…). Οι μετεωρολογικές συνθήκες είναι άσχημες και περιπλέκουν τη διεξαγωγή των επιχειρήσεων διάσωσης, όμως θα βγούμε στη θάλασσα”.

Ο ίδιος είπε πως όλα τα μέλη του πληρώματος είναι ρωσικής υπηκοότητας και πως οι περισσότεροι επιβαίνουν σε σωσίβιες λέμβους, οι οποίες είναι ορατές από απόσταση 600 – 700 μέτρων από την ακτή. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι άνθρωποι που βρίσκονταν στις λέμβους δεν διέτρεχαν κίνδυνο.  Στην περιοχή που σημειώθηκε το ναυάγιο, επικρατεί σφοδρή κακοκαιρία, με κύρια χαρακτηριστικά τις σφοδρές βροχοπτώσεις, την χιονόπτωση και τους θυελλώδεις ανέμους, ενώ είναι περιορισμένη και η ορατότητα.

Σύμφωνα με το ρωσικό Sputnik, οι τοπικές αρχές έχουν επίσης ζητήσει την βοήθεια ιδιωτικών σκαφών που πλέουν στην περιοχή, στην διάσωση των ναυαγών, προκειμένου να συνδράμουν το τουρκικό λιμενικό. Η τουρκική ακτοφυλακή φέρεται να ενημερώθηκε για το περιστατικό, μετά την βύθιση, γεγονός που δημιουργεί το ερώτημα αν το πλοίο είχε στείλει σήμα κινδύνου.

Σύμφωνα με πληροφορίες στην περιοχή βρέθηκε και σκάφος του πολεμικού ναυτικού αλλά και ελικόπτερο του στρατού, αν και δεν είναι γνωστό αν οι καιρικές συνθήκες επέτρεψαν να επιχειρήσουν εναέρια μέσα.

Η ρωσική πρεσβεία στην Άγκυρα, επιβεβαίωσε στο Sputnik, ότι βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το ναυάγιο και ότι ενημερώνεται συνεχώς από τις τουρκικές για τις εξελίξεις στη διάσωση.

Από όσα έχουν γίνει γνωστά, το φορτηγό που βυθίστηκε ήταν το Arvin, σοβιετικής κατασκευής μεγάλο πλοίο, το οποίο είχε καθελκυστεί το 1975 και αυτή τη στιγμή ταξιδεύει με σημαία Παλάου.  Το όνομά του ήταν “Volgo-Balt 189” και ταξίδευε υπό την σοβιετική και αργότερα την ρωσική σημαία ως το 1997, όταν και πωλήθηκε. Από τότε άλλαξε τρεις σημαίες, Μάλτας, Καμπότζης και τελευταία του Παλάου. Έκανε δρομολόγια μεταξύ Τουρκίας και Γεωργίας. Όσον αφορά το φορτίο του, αυτό δεν έχει γίνει γνωστό, ωστόσο οι εξαγωγές της Γεωργίας προς την Τουρκία αφορούν κυρίως χαλκό, από παλιά εργοστάσια και αυτοκινητοβιομηχανίες.

Με πληροφορίες από Reuters και Sputnik

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις