Απόβαση δημοφιλών Βρετανίδων influencer στην Σαντορίνη - «Κατέλαβαν» την καλντέρα με stories & likes
Τέσσερις δημιουργοί περιεχομένου βρέθηκαν στο διασημότερο ελληνικό νησί και μοιράστηκαν με τους φίλους τους την εμπειρία τους.

Με φόντο το εντυπωσιακό τοπίο της Σαντορίνης, τέσσερις Βρετανίδες influencers «πλημμύρισαν» τα social media με εικόνες που ανέδειξαν τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τις δραστηριότητες ευεξίας και τις υψηλού επιπέδου τουριστικές υποδομές του νησιού.
Το ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) διοργανώθηκε από την Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης και γνωστό ξενοδοχειακό συγκρότημα. Στόχος της δράσης ήταν η ενίσχυση της εικόνας της Σαντορίνης στη βρετανική αγορά, προβάλλοντας το νησί ως premium προορισμό σε νέα κοινά, μέσα από τις πλατφόρμες των influencers που διαθέτουν ισχυρή επιρροή.
Οι τέσσερις δημιουργοί περιεχομένου
Jenny Mogey (222.000 followers),
Katie Peake (369.000 followers)
Amanda Raine (143.000 followers)
και Grace Gibbons (53.000 followers)
δραστηριοποιούνται στους τομείς των ταξιδιών, του lifestyle, της οικογενειακής ζωής και της μόδας, προσεγγίζοντας κοινά που αναζητούν αυθεντικές και ποιοτικές εμπειρίες.
Η μοναδική εμπειρία τους στη Σαντορίνη
Κατά την παραμονή τους στη Σαντορίνη, συμμετείχαν σε ένα επιμελημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων: ιππασία δίπλα στο κύμα, μαθήματα παραδοσιακής μαγειρικής, γαστρονομικές εμπειρίες σε τοπικά εστιατόρια και περιηγήσεις σε αυθεντικά κυκλαδίτικα χωριά. Το αποτέλεσμα της καμπάνιας ήταν εντυπωσιακό: 29 αναρτήσεις σε Instagram και TikTok, πάνω από 130 real-time stories και δύο YouTube βίντεο, με την απήχηση να ξεπερνά το 1 εκατομμύριο χρήστες.

Η βρετανική αγορά, άλλωστε, θεωρείται ώριμη και δεκτική σε digital καμπάνιες επιρροής, με το 71% των millennials και Gen Z να δηλώνουν ότι επηρεάζονται από influencers όταν επιλέγουν ταξιδιωτικούς προορισμούς. Παράλληλα, παρουσιάζει υψηλό ενδιαφέρον για θεματικές εμπειρίες, με τη γαστρονομία να βρίσκεται στις κορυφαίες προτιμήσεις.