Την διαβεβαίωση ότι δεν τίθεται θέμα κατασκευής των διοδίων στην Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο, καθώς υπάρχει επαναδιαπραγμάτευση με τον παραχωρησιούχο έδωσε ο υπουργός Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή, Μαρίας Αμπατζίδη, του “Μέρα25”. Ο υπουργός Μεταφορών, στη διάρκεια της ομιλίας του, τόνισε: «Μην μπερδεύετε τον ανασχεδιασμό της γέφυρας και του κόμβου Βαρυμπόμπης, με τα διόδια».

«Θα αναδιαπραγματευτούμε», είπε και πρόσθεσε: «Καταλαβαίνω τις ανησυχίες που υπάρχουν. (…) Δεν χρειάζεται να δημιουργούνται θέματα εκεί που δεν υπάρχουν. Επιφυλάσσομαι, γιατί είναι ζήτημα διαπραγμάτευσης. Μιλάμε για πλευρικά διόδια, όμως τα δεδομένα έχουν αλλάξει, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι έχουν αλλάξει. Μην δημιουργούμε εντυπώσεις ότι αύριο θα μπουν διόδια».

Η κ. Μαρία Αμπατζίδη τόνισε ότι την αντίθεσή του κόμματος της στην τοποθέτηση διοδίων, σημειώνοντας ότι αντίθεση έχουν εκφράσει όλα τα δημοτικά συμβούλια της περιοχής. Πρόσθεσε δε ότι έχει υπολογιστεί ότι η κίνηση μέσα στην Κηφισιά θα αυξηθεί από 160 έως 650%. «Θα δοθεί οριστική λύση με τροποποίηση της σύμβασης;», διερωτήθηκε η βουλευτής του Μέρα25.

«Οι Δήμαρχοι έχουν έρθει επανειλημμένως, το έχουμε συζητήσει και θα δούμε το θέμα με μεγάλη σοβαρότητα», απάντησε ο Κώστας Καραμανλής. «Το θέμα ξεκίνησε το 2007 και ο παραχωρησιούχος αποζημιώνεται. Δεν τίθεται θέμα κατασκευής διοδίων. Θα δούμε με τον παραχωρησιούχο να βρούμε λύση. Δεν μπορούμε να πετάξουμε το μπαλάκι μπροστά όπως έκανε η προηγούμενη κυβέρνησή με τα ηλεκτρονικά διόδια που δεν έγινε τίποτα. Δεν τίθεται θέμα ούτε στην Βαρυμπόμπη ούτε στον Άγιο Στέφανο. Πρέπει ν κάτσουμε κάτω με νηφαλιότητα και σοβαρότητα να διορθώσουμε τα όποια λάθη έγιναν».


 Κώστας Καραμανλής: Δεν θα μπουν διόδια στο Flyover Θεσσαλονίκης

«Δεν θα μπουν διόδια στο Flyover Θεσσαλονίκης, το οποίο θα δώσει λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα, θα προσφέρει οδική ασφάλεια και θα είναι περιβαλλοντικά φιλικό», ξεκαθάρισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη 94,5.

Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι μία εξωτερική περιφερειακή οδός θα ήταν ένα φαραωνικό έργο, που θα κόστιζε 1,5 δισ ευρώ, θα είχε απαλλοτριώσεις πάνω από 400 στρέμματα και θα ήταν περιβαλλοντικά πολύ προβληματικό για την ευρύτερη περιοχή. Επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή η Ανατολική Περιφερειακή Οδός εξυπηρετεί 5.000 οχήματα, ενώ η εκτίμηση είναι ότι το 2030 η κυκλοφορία αναμένεται να φτάσει τα 7.500 αυτοκίνητα την ώρα ανά κατεύθυνση. Σημείωσε ότι με το Flyover, ή αλλιώς τη νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης, «στην ουσία θα ξεμπλοκάρουμε όλη την πόλη της Θεσσαλονίκης» και θα μπορούν να εξυπηρετούνται 10.000 οχήματα ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.