Formula 1 2025 Grand Prix Μαϊάμι: Ένα - δύο για την McLaren
Ο Oscar Piastri κερδίζει την 4η νίκη του για τη φετινή σεζόν και γίνεται ο διεκδικητής του τίτλου.

Tην έκτη νίκη της καριέρας του κατέκτησε ο Oscar Piastri στο Μαϊάμι. Γίνεται έτσι ο τρίτος Αυστραλός οδηγός που κατακτά τρεις συνεχόμενες νίκες, μετά τους Alan Jones και Jack Brabham. Οι Lando Norris και George Russell συμπλήρωσαν το podium. Ο Oscar Piastri με αυτή τη νίκη (3η συνεχόμενη) μεγάλωσε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα κατά 16 βαθμούς από τον συναθλητή του Lando Norris. Οι δύο McLaren ήταν αισθητά ταχύτερες από όλους και μόνο Max Verstappen μπόρεσε να μειώσει λίγο τη διαφορά.
Μέχρι τώρα κανείς οδηγός δεν έχει επικρατήσει εκκινώντας από την "pole position" στο Μαϊάμι. Ο Norris, ο οποίος ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση, προσπάθησε να προσπεράσει τον Verstappen για την πρωτιά στην πρώτη στροφή, αλλά βρέθηκε εκτός πίστας και έπεσε στην πέμπτη θέση, ενώ ο Piastri ανέβηκε τρίτος στην εκκίνηση. Ο Piastri προσπέρασε τον Andrea Kimi Antonelli για τη δεύτερη θέση στον 4ο γύρο, ενώ ο Norris πέρασε τρίτος στον 9ο γύρο.
Στους επόμενους εννέα γύρους, ο Verstappen είχε μία πολύ καλή μάχη δίνοντας ρεσιτάλ άμυνας, για να κρατήσει πίσω τον Piastri (τον πέρασε στον 14ο γύρο) και τον Norris (πέρασε στον 18ο γύρο).
Μόλις οι δύο McLaren βρέθηκαν μπροστά, το 1-2 τους δεν φαινόταν ποτέ αμφίβολο, με τον Piastri να διαχειρίζεται τη μικρή διαφορά από τον teammate του. Ο Norris προσπάθησε να πλησιάσει και μείωσε το προβάδισμα του συναθλητή του στο δεύτερο μισό του αγώνα, αλλά τελικά δεν κατάφερε να περάσει.
Ο George Russell εξασφάλισε την τρίτη θέση για τη Mercedes, (με τη βοήθεια της στρατηγικής) όταν εκμεταλλεύτηκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να αλλάξει ελαστικά. Το Virtual Safety Car μπήκε στον απομακρυνθεί η Haas του Oliver Bearman από την άκρη της πίστας.
Ο Verstappen, έχασε το πλεονέκτημα του Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας έκανε το δικό του pit stop κανονικά και αναγκάστηκε να αρκεστεί στην τέταρτη θέση.
Ο Alex Albon ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμά του (τερμάτισε πέμπτος) μπροστά από τον Antonelli, ο οποίος έχασε επίσης τη θέση του στην πίστα στα pit stop (Κακή στρατηγική ).
Ο Norris, ο οποίος ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση, προσπάθησε να προσπεράσει τον Verstappen για την πρωτιά στην πρώτη στροφή, αλλά βρέθηκε εκτός πίστας και έπεσε στην πέμπτη θέση, ενώ ο Piastri ανέβηκε τρίτος στην εκκίνηση. Ο Piastri προσπέρασε τον Andrea Kimi Antonelli για τη δεύτερη θέση στον 4ο γύρο, ενώ ο Norris πέρασε τρίτος στον 9ο γύρο.
Στους επόμενους εννέα γύρους, ο Verstappen είχε μία πολύ καλή μάχη δίνοντας ρεσιτάλ άμυνας, για να κρατήσει πίσω τον Piastri (τον πέρασε στον 14ο γύρο) και τον Norris (πέρασε στον 18ο γύρο).
Ο George Russell εξασφάλισε την τρίτη θέση για τη Mercedes, (με τη βοήθεια της στρατηγικής) όταν εκμεταλλεύτηκε το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να αλλάξει ελαστικά. Το Virtual Safety Car μπήκε στον απομακρυνθεί η Haas του Oliver Bearman από την άκρη της πίστας. Ο Alex Albon ισοφάρισε το καλύτερο αποτέλεσμά του (τερμάτισε πέμπτος) μπροστά από τον Antonelli, ο οποίος έχασε επίσης τη θέση του στην πίστα στα pit stop (Κακή στρατηγική ).
Η έκρηξη στην Ferrari
Ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο για τη Ferrari ολοκληρώθηκε με μια έντονη «μάχη» μεταξύ των οδηγών της για την… έβδομη και την όγδοη θέση.
Εφαρμόζοντας διαφορετικές στρατηγικές ελαστικών, ο Hamilton βρέθηκε πίσω από τον Leclerc στον 36ο γύρο, καθώς τα μεσαία ελαστικά του προσέφεραν καλύτερη απόδοση από τα σκληρά του Leclerc.
Η Ferrari αρχικά είπε στον Hamilton να παραμείνει ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Leclerc για να επωφεληθεί από το DRS διατηρώντας παράλληλα τη θέση του, αλλά ο οδηγός του αυτοκινήτου 44 απάντησε λέγοντας: «Αυτή δεν είναι καλή ομαδική εργασία, αυτό είναι το μόνο που θα πω» και ο Hamilton συμπλήρωσε: «Στην Κίνα έκανα διάλειμμα. Κάντε ένα διάλειμμα για τσάι όσο είστε εκεί, ελάτε».
Μόλις το άκουσαν αυτό, οι μηχανικοί συμφώνησαν να αφήσουν τον Hamilton να περάσει τον Leclerc στον 39ο γύρο. Λιγότερο από 15 γύρους αργότερα, τα ελαστικά του Hamilton είχαν αρχίσει να διαλύονται και ο Leclerc ζητούσε πλέον από τον ασύρματο να τον προσπεράσει ξανά, ώστε να μπορέσει να κυνηγήσει τον Antonelli για την έκτη θέση. Και πάλι, η εντολή χρειάστηκε αρκετούς γύρους για να εφαρμοστεί, με τον Leclerc να τερματίζει 3,1 δευτερόλεπτα πίσω από τη Mercedes στο τέλος.
Ο Carlos Sainz τερμάτισε στην ένατη θέση για τη Williams αφού προσπάθησε να προσπεράσει τον Χάμιλτον στον τελευταίο γύρο, με τον Yuki Tsunoda της Red Bull να τερματίζει 10ος.