Formula 1 2025: Το Χαοτικό team radio στη Ferrari: Όλα όσα είπαν Hamilton και Leclerc στο Μαϊάμι
Ο Hamilton ειρωνεύεται, ο Leclerc διαφωνεί και ο μύθος της SF-25... σβήνει στο Μαϊάμι

Το Grand Prix του Μαϊάμι εξελίχθηκε σε έναν εφιάλτη για τη Ferrari, όχι μόνο λόγω της απόδοσης της SF-25, αλλά και εξαιτίας των έντονων διαλόγων μεταξύ οδηγών και της ομάδας στην ενδοσυνεννόηση.
Αντί για την μάχη τίτλου, η Scuderia πάλευε για την 7η θέση, με τον Hamilton να φτάνει στα όριά του και τον Leclerc να εκφράζει ανοιχτά τη δυσαρέσκειά του. Οι διάλογοι αποκάλυψαν έλλειψη ξεκάθαρης στρατηγικής και εσωτερική σύγχυση, με τις αποφάσεις να αμφισβητούνται σε ζωντανή μετάδοση.

Ανάμεσα σε ειρωνείες, καθυστερημένες εντολές και έλλειψη τακτικής, η Ferrari φάνηκε χαμένη σε μια κρίσιμη περίοδο της σεζόν. Μπορούν οι αναβαθμίσεις στην Ίμολα και οι νέοι κανονισμοί στη Βαρκελώνη να φέρουν τη λύτρωση;
Ferrari: Οι συνομιλίες με την ομάδα μεταξύ Hamilton, και Leclerc – "Μάχη" για μια... 7η θέση
Πέρα από τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκαν τον αγώνα οι Hamilton και Leclerc, παραμένει το πρόβλημα της απόδοσης της SF-25. Ο Leclerc βρισκόταν 57 δευτερόλεπτα πίσω, ο Hamilton 1 λεπτό, από τους πρώτους, μαχόμενοι με τις Williams στις τελευταίες θέσεις των βαθμών. Το Grand Prix του Μαϊάμι ήταν ίσως το χειρότερο σημείο της σεζόν για τη Ferrari, ακόμα χειρότερο από τη Μελβούρνη, καθώς απουσιάζει η δικαιολογία των "πρώτων αγώνων".

Για να δούμε τη SF-25 στην τηλεόραση, χρειάστηκε να φτάσουμε στον 19ο γύρο, την ώρα που μπροστά ο Verstappen – παρά την προφανή τεχνική κατωτερότητα της Red Bull – έδινε άνιση μάχη με τις McLaren για την πρώτη θέση.
Εκνευρισμός στη Ferrari για τις εντολές της ομάδας
Αντί για μάχες κορυφής, οι φίλοι της Ferrari παρακολούθησαν έντονες εσωτερικές συζητήσεις για μια έβδομη θέση. Επικοινωνίες στρατηγικής με ελάχιστη σημασία. Η ελπίδα παραμένει ότι με τις πρώτες αναβαθμίσεις στην Ίμολα και τους νέους κανονισμούς για την ευκαμψία των εμπρός αεροτομών στη Βαρκελώνη, η εικόνα θα αλλάξει και η Ferrari (ελπίζει πως) θα επιστρέψει στις μάχες με Mercedes και Red Bull.

Όσο για τη McLaren, αυτή μοιάζει πλέον να μπαίνει σε τροχιά τίτλου αλλά με εμφύλιες διαμάχες.
Όλα ξεκίνησαν στην Κίνα
Η σπίθα της έντασης είχε ανάψει από τον αγώνα της Κίνας, όταν ο Hamilton είχε ζητήσει να περάσει μπροστά από τον Leclerc λόγω προβλημάτων που είχε ο Μονεγάσκος με τα ελαστικά. Περίμενε αντίστοιχη μεταχείριση στο Μαϊάμι, καθώς η μεσαία γόμα που είχε ήταν καλύτερη από την σκληρή του Leclerc. Αντί αυτού, ακολούθησαν έντονες διαφωνίες... μπροστά στον κόσμο (που έλεγε και η θεία μου).
Η απογοήτευση του Hamilton
"Ξεκινώντας με τη σκληρή γόμα, ο αγώνας ήταν δύσκολος. Δεν υπήρχε πρόσφυση, πιθανόν λόγω της βροχής πριν την εκκίνηση. Έχασα πολύ χρόνο πίσω από τη Haas. Μετά ένιωσα πως μπορούσα να πιέσω – σκέφτηκα ‘πάμε να πιάσουμε τις McLaren’. Ήμουν έτοιμος", δήλωσε ο Hamilton.
Τι είπαν
Hamilton: "Πόσο μακριά είναι οι οδηγοί μπροστά από τον Charles; Καταστρέφω τα ελαστικά μένοντας πίσω του."
Riccardo Adami (μηχανικός): "Ο Antonelli είναι 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Charles."
Hamilton: "Δηλαδή θέλετε να κάτσω εδώ όλον τον αγώνα;"
Adami: "Θα σου πω. Μείνε στη ζώνη DRS του Charles, συνέχισε έτσι. Ο Sainz είναι 1,5 δευτερόλεπτο πίσω."
Hamilton (ανυπόμονος): "Αχ... παιδιά... Αυτό δεν είναι ομαδική δουλειά. Στην Κίνα έκανα άκρη όταν ήμασταν σε διαφορετική στρατηγική."
Adami: "Κατανοητό. Θα αλλάξουμε θέσεις στην στροφή 17."
Hamilton (σαρκαστικός): "Να πιώ ένα τσάι όσο το σκέφτεστε; Πάμε!"
Η ενημέρωση στον Leclerc:
Adami: "Θα κάνουμε αλλαγή θέσεων στη στροφή 17, να του δώσουμε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί τα μεσαία ελαστικά. Αν δεν μπορέσει να περάσει τον Antonelli, θα επαναφέρουμε τη σειρά."
Leclerc: "Είναι χαζό αυτό. Δεν ήξερα ότι ο Carlos ήταν τόσο κοντά."
Adami: "Είναι 4,9 δευτερόλεπτα μπροστά."
Hamilton: "Τέλεια, τώρα έχω τελειώσει τα ελαστικά."
Hamilton: "Ανακτώ έδαφος ή όχι;"
Adami: "Πρέπει να γυρίζεις σε 1:30.7 για 6-7 γύρους."
Hamilton: "Πείτε μου πού χάνω χρόνο."
Adami: "Ο Antonelli έκανε 1:31.7 στον τελευταίο γύρο."
Ο Leclerc ανακτά τη θέση από τον Hamilton
Adami: "Θα γίνει ξανά αλλαγή θέσεων στη στροφή 17."
Hamilton: "Δηλαδή πιστεύετε ότι δεν θα μπορέσω να τον φτάσω ή τι;"
Adami: "Ναι."
Ο Hamilton επέστρεψε στην 8η θέση και πάλεψε με τον Sainz.
Adami: "Ο Sainz είναι 1,4 δευτερόλεπτα πίσω σου."
Hamilton: "Θες να τον αφήσω να περάσει ;"
Ο Leclerc δεν κατηγορεί τον Hamilton
" Δεν ξέρω τι ήθελε ο Lewis, αλλά δεν τον κατηγορώ. Θέλουμε και οι δύο το καλύτερο για την ομάδα. Νομίζω πως δεν υπήρξε αρκετή συνεννόηση πριν την αλλαγή. Όταν μου ζητήθηκε, τον άφησα να περάσει 100 μέτρα αργότερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν το έκανα, απλά το έκανα αμέσως μόλις μου ζητήθηκε", είπε ο Leclerc σε συνέντευξη στο Canal+.
"Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να συζητήσουμε με την ομάδα. Μπορούμε να βελτιωθούμε, αλλά πρέπει να τα πάμε καλύτερα. Ένα ακόμα τέτοιο Σαββατοκύριακο είναι απαράδεκτο.