Η Burberry σχεδιάζει 1.700 απολύσεις
Η βρετανική μάρκα πολυτελείας βρίσκεται στα πρώτα στάδια ενός σχεδίου ανάκαμψης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Joshua Schulman.

Η βρετανική μάρκα πολυτελείας Burberry σκοπεύει να απολύσει 1.700 εργαζομένους, περίπου το ⅕ του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού της, προκειμένου να μειώσει το κόστος των προσπαθειών να αναζωογονήσει τις επιδόσεις της, στέλνοντας τις μετοχές ψηλότερα.
Η Burberry βρίσκεται στα πρώτα στάδια ενός σχεδίου ανάκαμψης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Joshua Schulman, ο οποίος επιδιώκει να αντιστρέψει την πολυετή υποαπόδοση της μάρκας έναντι των αντιπάλων πολυτελείας.
Πού εστιάζει πλέον η Burberry
Ο Schulman, πρώην διευθυντής της Jimmy Choo, ανέλαβε πέρυσι και άλλαξε τη στρατηγική και το μάρκετινγκ της Burberry ώστε να επικεντρωθεί περισσότερο στις εμβληματικές καμπαρντίνες και τα κασκόλ, αφού η μάρκα είχε πληγεί από παραλήψεις προϊόντων, υπερβολικές αυξήσεις τιμών και μια ευρύτερη ύφεση της πολυτέλειας.
«Όλες οι μετρήσεις της μάρκας μας παρουσίασαν σημαντική βελτίωση το β' εξάμηνο σε σχέση με το α' εξάμηνο», σημείωσε ο Schulman, σε κλήση που είχε με δημοσιογράφους.
Οι απολύσεις που σχεδιάζονται αναμένεται να επηρεάσουν κυρίως ρόλους γραφείου και μια νυχτερινή βάρδια στο εργοστάσιο με τις καμπαρντίνες στο Castleford της Αγγλίας, με τον Schulman να επισημαίνει ότι η επιπλέον βάρδια έχει οδηγήσει σε «υπερπαραγωγή».
Ο Schulman, που αντικατέστησε τον Jonathan Akeroyd, είναι ο τέταρτος διευθύνων σύμβουλος του βρετανικού οίκου μόδας μέσα σε 10 χρόνια.
Υπό τον Marco Gobbetti, ο οποίος διηύθυνε τον όμιλο μεταξύ 2017 και 2021 και προσέλαβε τον σχεδιαστή Riccardo Tisci, η εταιρεία είχε προσπαθήσει να μετακινήσει το εμπορικό σήμα προς το κορυφαίο άκρο της πολυτελούς μόδας, χωρίς ιδιαίτερη οικονομική επιτυχία.
Ο Akeroyd, ο οποίος ανέλαβε το τιμόνι το 2022, εναπόθεσε τις ελπίδες του σε υψηλότερου περιθωρίου κέρδους δερμάτινες προμήθειες.