Η Google αναβάθμισε το αρχικό «G» στο λογότυπό της - Δείτε το πριν και το μετά
Μετά από σχεδόν 10 χρόνια, η Google ανανέωσε την εμφάνιση του brand της. Η «μικρή» αλλά «ουσιαστική» αλλαγή.

Στην πρώτη ανανέωση του εμβληματικού «G», μετά από σχεδόν μια δεκαετία, προχώρησε η Google. Το νέο σχέδιο, που προς το παρόν εμφανίζεται μόνο στην εφαρμογή Google για συσκευές iOS και Pixel, διατηρεί τα χαρακτηριστικά κόκκινα, κίτρινα, πράσινα και μπλε χρώματα, αλλά πλέον τα συνδυάζει μέσα από μια διαβαθμισμένη μετάβαση, όπως αναφέρει το 9to5Google.
Το παλιό και το νέο λογότυπο
Η νέα εκδοχή του «G» συνδέεται οπτικά με τη σχεδιαστική προσέγγιση που έχει υιοθετηθεί για το λογότυπο του Gemini, της πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης της Google.

Google: Η «ουσιαστική» αλλαγή
Η αντικατάσταση των σταθερών χρωμάτων με μια «ρευστή διαβάθμιση» δίνει στο λογότυπο «G» μια πιο μοντέρνα και δυναμική αισθητική, πιο εναρμονισμένη με την ψηφιακή ταυτότητα της Google. Το νέο σχέδιο είναι επίσης πιο φιλικό προς τις σύγχρονες οθόνες και ευκολότερο στην απεικόνιση σε διαφορετικές πλατφόρμες.
Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ο επανασχεδιασμός συμβολίζει την πρόθεση της Google να ενσωματώσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στον πυρήνα των προϊόντων και των υπηρεσιών της.
Η αλλαγή είναι ευθυγραμμισμένη με την ταυτότητα του Google Gemini, του ψηφιακού βοηθού ΤΝ, του οποίου το λογότυπο χρησιμοποιεί ήδη διαβαθμίσεις μπλε και μοβ. Πρόκειται για μια οπτική ένδειξη του ευρύτερου επαναπροσδιορισμού της εταιρικής ταυτότητας της Google μέσα από τον φακό της καινοτομίας.
Το παλιό λογότυπο εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε άλλες πλατφόρμες, όπως στο web και σε συσκευές Android που δεν είναι Pixel. Η Google δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημα ημερομηνία πλήρους διάθεσης, αλλά εκτιμάται ότι η νέα εκδοχή θα εμφανιστεί ευρύτερα τις επόμενες εβδομάδες.