• Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Youtube
  • Ροή Ειδήσεων
  • Ελλάδα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Επιχειρήσεις
  • Κόσμος
  • Σπορ
  • LIFE
  • ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

    • Παγκόσμια ανησυχία για την ανάφλεξη στη Μέση Ανατολή
    • Η ώρα της απολογίας του Πέτρου Φιλιππίδη
    • Βίαια μεταβολή του καιρού
    • Βάσεις 2025: Οι πρώτες εκτιμήσεις
    • Γαλαζοαίματοι
    • Αφιερώματα
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    • Τελευταίες ειδήσεις
    • Ανιχνευτής
    • Ελλάδα
    • Γνώμες
    • Πολιτική
    • Σπορ
    • Οικονομία
    • LIFE
    • Επιχειρήσεις
    • NEWS4HEALTH
    • Κόσμος
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Auto & Moto
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

    • Καιρός Καιρός
    • Κίνηση Κίνηση
    • Πρωτοσέλιδα Πρωτοσέλιδα
    • Videos Videos
    • Ζώδια Ζώδια
  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Youtube
Caption

Κι όμως υπάρχει λόγος που τα σουπερμάρκετ βάζουν τη μαναβική κοντά στην είσοδο

Μαριλένα Στρογγυλού
Μαριλένα Στρογγυλού
11.03.2024 18:06
  • Facebook

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί στα περισσότερα -αν όχι σε όλα- τα σούπερ μάρκετ η μαναβική έχει την τιμητική της στην είσοδο των καταστημάτων; Αν όχι, παρακάτω σας έχουμε την απάντηση και μάλιστα όπως αποδεικνύεται η λογική αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία, το αντίθετο μάλιστα πρόκειται για μια «επιθετική» στρατηγική μάρκετινγκ....

Σύμφωνα με τη NY Post, το υποσυνείδητο μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στη διάταξη των προϊόντων είναι τρομερά εξεζητημένο, και υπάρχει ένας συγκεκριμένος λόγος για τον οποίο τα φρούτα και τα λαχανικά βρίσκονται συχνά στο μπροστινό μέρος του καταστήματος.

Ο Reeves Connelly, ο οποίος σπούδασε αρχιτεκτονικό σχέδιο στο Ινστιτούτο Pratt, είπε ότι ο λόγος είναι κατά βάσει ψυχολογικός.

«Τα παντοπωλεία τοποθετούν τη μαναβική ακριβώς στην είσοδο, έτσι ώστε αφού αγοράσετε υγιεινά φρούτα και λαχανικά, να αισθάνεστε λιγότερο ένοχοι ώστε να αγοράσετε πρόχειρα και επεξεργασμένα φαγητά από τους υπόλοιπους διαδρόμους».

Για τον ίδιο λόγο, εξήγησε ότι και άλλα βασικά είδη, όπως το γάλα, τα ζυμαρικά, τα αυγά και το ρύζι, βρίσκονται πιο «χωμένα», επειδή η εκάστοτε εταιρεία γνωρίζει ότι οι πελάτες θα τα αναζητήσουν ούτως ή άλλως. 

Με αυτόν τον τρόπο, καθώς δηλαδή περιπλανάστε σε διαδρόμους μέχρι να τα εντοπίσετε, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δείτε και  άλλα προϊόντα που θα σας δελεάσουν να τα αγοράσετε. Αυτός είναι και ο λόγος που συνήθως στις άκρες των διαδρόμων υπάρχουν σταντ με ανθυγιεινά σνακ και γλυκά.

Ωστόσο η πιο «ανήθικη τακτική, σύμφωνα με τη New York Post, είναι η αλλαγή της διάταξης. Αλλάζοντας λοιπόν τακτικά τις θέσεις των προϊόντων, το σούπερ μάρκετ εξασφαλίζει ότι ο πελάτης θα «χάνεται», αυξάνοντας πάλι την πιθανότητα να δελεαστεί με αχρείαστες αγορές. Αγορές που γεμίζουν το καρότσι σας χωρίς καν να το καταλάβετε!

Διάβασε σχετικά

  • Μέθοδος αγορών «6-1»: Η νέα τάση του Tik tok που «σώζει» την τσέπη σας
  • Πέφτει ο πληθωρισμός, ακριβαίνουν τα τρόφιμα! Άγριο παιχνίδι με βρεφικό γάλα
  • Ο viral γεωργός που εξηγεί γιατί πρέπει να λέμε όχι στις μεγάλες πατάτες

Διάβασε περισσότερα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Σούπερ Μάρκετ Αγορές - Ψώνια Λαχανικά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

  • Facebook
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ FLASH.GR ΣΤΟ GOOGLE NEWS!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΣΤΟ FLASH.GR
Loader

Για να μην μένεις στο σκοτάδι... ακολούθησε το Flash.gr

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Youtube

Flash Logo
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
MIT Λογότυπο Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232472
ΜΕΛΟΣ ΕΝΩΣΗ ΕΚΔΟΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Copyright © Flash.gr 2025

Designed by ANDKO DIGITAL DARKPONY PRODUCTION