Σία Κοσιώνη: Επιστροφή στο δελτίο έναν μήνα μετά την εισαγωγή της στην εντατική - Το μήνυμά της
Η παρουσιάστρια επανήλθε στο γραφείο της στον ΣΚΑΪ και ελπίζει αυτή η περιπέτειας της υγείας της να γίνει μια κακή ανάμνηση!
Η παρουσιάστρια επανήλθε στο γραφείο της στον ΣΚΑΪ και ελπίζει αυτή η περιπέτειας της υγείας της να γίνει μια κακή ανάμνηση!
Ο κρατούμενος νοσηλευόταν μετά από καρδιακό επεισόδιο.
Κατά την εφημερία της Κυριακής 8 Φεβρουαρίου στο Αγλαΐα Κυριακού εισήχθη κοριτσάκι 30 ημερών σε ιδιαίτερα σοβαρή κατάσταση.
Δύο παιδιά, ηλικίας 3 μηνών και 4 ετών, νοσηλεύονται με γρίπη στη ΜΕΘ του «Αγλαΐα Κυριακού», εκτός κινδύνου, σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ.
Το αγγελούδια μεταφέρθηκε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο μέσω ειδικής κινητής μονάδας που παρείχε το «Χαμόγελο του Παιδιού».
Στην εντατική του Παίδων νοσηλεύεται ακόμη ένα βρέφος τριών μηνών, με σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα λόγω του ιού RSV, γεγονός που δυσχέρανε την αναπνοή του.
Καλύτερη είναι η κατάσταση του τρίχρονου αγοριού, με πληροφορίες να αναφέρουν ότι υπάρχει περίπτωση τις επόμενες ώρες να βγει από την εντατική.
«Το 90% όσων νοσηλεύονται βαριά με γρίπη, δεν έχουν κάνει το εμβόλιο», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ΕΟΔΥ, Δημήτρης Χατζηγεωργίου, στο Action24.
Την υπόθεση διερευνά η Τροχαία Λευκωσίας, η οποία συνεχίζει τις εξετάσεις για τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το ατύχημα.
«Άλλη μια επιτυχής προσπάθεια - τώρα πλέον αισιοδοξούμε για την έκβασή του», τονίζει ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος ενημέρωσε για το θετικό γεγονός.
Ο εργάτης εκτελούσε εργασίες σε κτίριο στην περιοχή της Αγιάς, όταν υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες κατέρρευσε μπαλκόνι οικοδομής.
Ο νεαρός από το Αγρίνιο νοσηλευόταν διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου του Ρίου - Ιατρικά λάθη καταγγέλλει η μητέρα του
Οι γονείς του μόλις 18 μηνών αγοριού με επιστολή τους προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό τους χαρακτηρίζουν «φύλακες άγγελους»
Αν και αρχικά η είδηση ήταν ότι ο νεαρός προχώρησε σε αυτή την κίνηση στο πλαίσιο ενός challenge, ο πατέρας του αλλά και φίλοι του το διαψεύδουν.
Η ασφυξία που προκλήθηκε από το φράξιμο του οισοφάγου έχει προκαλέσει σοβαρές βλάβες στον οργανισμό του νεαρού, με τους γιατρούς να παραμένουν επιφυλακτικοί για την πορεία της υγείας του.
Ο νεαρός νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.
«Πώς είναι δυνατόν ένα νέο άτομο να υποβάλλει τον εαυτό του να δεχτεί ένα ολόκληρο μπέργκερ αμάσητο;» τόνισε ο Μιχάλης Γιαννάκος.
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ υποστήριξε πως η κατάσταση του νεαρού είναι «μη αναστρέψιμη».
Η ΜΕΘ Παίδων του ΠΑΓΝΗ, μοναδική στην Κρήτη και ζωτικής σημασίας για χιλιάδες παιδιά της νότιας Ελλάδας, χρειάζεται άμεση ενίσχυση, τονίζει το Σωματείο Εργαζομένων στο νοσοκομείο.
Η κατάσταση του 76χρονου χαρακτηρίζεται ως κρίσιμη την ίδια ώρα που έχει μεταφερθεί στο νοσοκομείο ΚΑΤ.