Νατάσα Σκαφίδα: «Πέρασα επιλόχειο κατάθλιψη, είχα φτάσει στο σημείο να μην θέλω το παιδί»
Η σύζυγος του Γιάννη Βαρδή μίλησε για όσα αντιμετώπισε όταν ήρθε στον κόσμο το δεύτερό τους παιδί, αλλά και για τη σχέση τους που δοκιμάστηκε.
H Νατάσα Σκαφίδα μίλησε για το πόσο η επιλόχειος κατάθλιψη που έπαθε μετά τη γέννηση του δεύτερου παιδιού της επηρέασε την ίδια, αλλά και τον γάμο της με τον Γιάννη Βαρδή. «Περάσαμε μία δυνατή κρίση. Όταν γέννησα τον γιο μου, το 2019, εκείνη την περίοδο, μετά από λίγες μέρες έχασα τον παππού μου και ενώ στο πρώτο παιδί ήταν όλα τέλεια, έπαθα επιλόχειο κατάθλιψη. Είχα φτάσει σε σημείο -το λέω και δεν ντρέπομαι- να μην το θέλω το παιδί. Σίγουρα υπάρχουν κοπέλες που έχουν περάσει την ίδια φάση. Έγινε κι αυτό με τον παππού μου και ήταν τα πράγματα πάρα πολύ τεταμένα στο σπίτι.
Έφτασε σε σημείο να ζητήσω βοήθεια. Μιλούσαν ο Γιάννης με τη μητέρα μου και έλεγαν τι θα κάνουμε; Ο Γιάννης της έλεγε: ελάτε να με βοηθήσετε γιατί φοβάμαι! Φοβόταν μην κάνω κάτι κακό. Έλεγα στη μαμά μου: έλα να το πάρεις! Δεν ξέρω τι γύρισε στο κεφάλι μου και το είδα διαφορετικά», είπε στο vidcast ga-Ranti κουβέντες που μεταδόθηκε από τη «Super Κατερίνα».
«Ήταν κάτι που του στοίχισε πάρα πολύ»
Η Σκαφίδα αναφέρθηκε και στον χαμό του Αντώνη Βαρδή. «Δεν είχα την τύχη να τον γνωρίσω πολύ. Τον γνώρισα για λίγο διάστημα, ήταν και άρρωστος. Ο Γιάννης ζούσε με τον πατέρα του. Τα τελευταία αρκετά χρόνια ήταν πάρα πολύ δεμένοι. Η σχέση τους ήταν ζηλευτή, οπότε πραγματικά έχασε τη γη κάτω από τα πόδια του. Ήταν κάτι που του στοίχισε πάρα πολύ. Από τη μέρα που έμειναν μαζί και μετά άρχισε και χτιζόταν η σχέση πατέρα και γιου και κάποια στιγμή μου είπε ο Γιάννης κάτι που μου άρεσε πάρα πολύ. Του είπε ο πατέρας του: σε αφήνω ελεύθερο, γιατί τα πρώτα χρόνια που μέναμε μαζί προσπαθούσα να σε αλλάξω και να σε κάνω σαν κι εμένα, αλλά δεν είναι σωστό αυτό. Εσύ είσαι εσύ κι εγώ είμαι εγώ».