Ο Φερστάπεν παραμένει στη Red Bull και ο Ράσελ έρχεται κοντά σε χρυσό συμβόλαιο
Ο Φερστάπεν μένει Red Bull το 2026, ενώ η Mercedes ετοιμάζει δυνατό συμβόλαιο για τον Τζορτζ Ράσελ.
Ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει με τη Red Bull και για το 2026, καθώς η περιβόητη ρήτρα αποχώρησης δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί. Μετά τον αγώνα στο Σπα, ο Ολλανδός οδηγός εξασφάλισε τη θέση του εντός της πρώτης τριάδας στο πρωτάθλημα οδηγών, κάτι που ήταν και το “κλειδί” για τη ρήτρα στο συμβόλαιό του.
Η ρήτρα αυτή προέβλεπε πως αν ο Φερστάπεν βρισκόταν εκτός τριάδας στην καλοκαιρινή διακοπή, θα μπορούσε να αποχωρήσει νωρίτερα από τη Red Bull, ακόμα και πριν το τυπικό τέλος του συμβολαίου του το 2028. Όμως, με τους 28 βαθμούς διαφοράς που έχει από τον Τζορτζ Ράσελ (185 έναντι 157), τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει πλέον μέχρι την Ουγγαρία – οπότε και "κλείδωσε" η παραμονή του.

Το επιβεβαίωσε μάλιστα και ο Χέλμουτ Μάρκο στο γερμανικό RTL: «Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ο Φερστάπεν θα οδηγεί για τη Red Bull το 2026». Και ενώ ο Μαξ "κλειδώνει", το ερώτημα είναι ποιος θα είναι δίπλα του. Οι υποψήφιοι είναι πολλοί: ο Τσουνόντα, ο Χαντζάρ και ο νεαρός Λίντμπλαντ, αλλά τίποτα δεν είναι ακόμα βέβαιο.
Παρά το γεγονός ότι ο ίδιος o «Μαντ-Μαξ» δεν είναι απόλυτα ικανοποιημένος με τη φετινή RB21 – ειδικά όσον αφορά την ισορροπία της – έχει ξεκαθαρίσει πως νιώθει «σαν στο σπίτι του» στη Red Bull. Ακόμα και οι αναβαθμίσεις στο Βέλγιο δεν έλυσαν όλα τα προβλήματα, όμως έφεραν κάποια βελτίωση στην απόδοση.
Ο Ράσελ κοντά σε "χρυσό" συμβόλαιο με τη Mercedes
Στην άλλη πλευρά του paddock, η Mercedes φαίνεται να ετοιμάζει ένα νέο ηχηρό συμβόλαιο για τον Τζορτζ Ράσελ. Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Αγγλικού Τύπου το νέο συμβόλαιο που συζητείται ενδέχεται να αγγίξει τις 30 εκατομμύρια λίρες (περίπου 35 εκατομμύρια ευρώ) ετησίως – μια σημαντική αύξηση σε σχέση με τα 20 εκατομμύρια που φέρεται να λαμβάνει φέτος.

Η σεζόν που διανύει ο Ράσελ είναι η καλύτερη της καριέρας του μέχρι στιγμής. Ύστερα από ένα δυνατό ξεκίνημα και τη νίκη του στον Καναδά, έχει ανέβει και στα... μάτια της διοίκησης. Αν κλείσει αυτή η συμφωνία, τότε ο Βρετανός οδηγός θα μπει στην ίδια οικονομική "λίγκα" με τους Νόρις και Λεκλέρ.
Παρά τις δυσκολίες της Mercedes φέτος – με μια αγωνιστική απόδοση που πάει πάνω-κάτω – ο Ράσελ θεωρείται σταθερό κομμάτι του μέλλοντος της ομάδας.
Τι έρχεται το 2026;
Καθώς πλησιάζουμε στο 2026, με τη νέα τεχνική εποχή της F1 να αλλάζει τα δεδομένα, οι κινήσεις στο grid γίνονται ακόμα πιο στρατηγικές. Προς το παρόν, γνωρίζουμε ότι ο Φερστάπεν θα παραμείνει… "ταύρος", ενώ ο Ράσελ φαίνεται να “δένει” με τη Mercedes για καιρό ακόμα. Το ερώτημα είναι ποιοι θα τους πλαισιώνουν – και ποιες εκπλήξεις επιφυλάσσει το μέλλον...