Opinion Poll: Περιορισμένη «ζημιά» για τη ΝΔ λόγω ΟΠΕΚΕΠΕ - Καχυποψία για τα μέτρα, ευθύνες σε όλους

Πολιτικά διαχειρίσιμες από το Μέγαρο Μαξίμου είναι οι απώλειες που μετρά η ΝΔ εν μέσω της θύελλας για τον ΟΠΕΚΕΠΕ. Καχυποψία για τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες, ευθύνες σε όλο το πολιτικό σύστημα.

Loader