Ικανοποιημένος για την τήρηση των μέτρων στην αγορά δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης μετά από τη βόλτα του στο Μαρούσι και στην Κηφισιά. Ο υπουργός παρατήρησε πως όλοι τηρούσαν τα μέτρα, αλλά δεν έκανε καμία αναφορά στις ουρές που παρατηρούνται από το πρωί. Ο ίδιος έγραψε στο twitter: «Σήμερα έκανα μία μεγάλη βόλτα στην Αγορά στο Μαρούσι και στην Κηφισιά. Άπαντες φορούσαν μάσκα, οι επιχειρήσεις τηρούσαν τα μέτρα αλλά στους δρόμους υπήρχε πολύς κόσμος, ίσως και αναπόφευκτα. Πρέπει να προσέξουμε θα είναι κρίμα να πάμε πίσω…πάντως η χαρά στην αγορά, σαν Γιορτές!».

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί πως σε μεγάλα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης καταγράφονται εδώ και μέρες ουρές δεκάδων ατόμων. Οι κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας το πρωί του Σαββάτου ήταν πλημμυρισμένοι από κόσμο, ενώ έξω από τα μαγαζιά υπήρχαν μεγάλες ουρές από καταναλωτές που θέλησαν να αγοράσουν είδη ρουχισμού κι άλλα προϊόντα.

Η οδός Ερμού θυμίζει ημέρες εορτών προ κορονοϊού, αφού από νωρίς το μεσημέρι χιλιάδες Αθηναίοι έσπευσαν στα καταστήματα του δημοφιλούς δρόμου για να κάνουν τα ψώνια τους. Το κρύο δεν φαίνεται να πτόησε πολλούς από αυτούς περίμεναν για εύλογο χρονικό διάστημα στην αναμονή ώστε να προμηθευτούν κυρίως προϊόντα ένδυσης και υπόδησης. Οι εκπτώσεις που σε πολλές περιπτώσεις φτάνουν το 60% αποτελούν το μεγαλύτερο κίνητρο των αγοραστών οι οποίοι στη συντριπτική πλειοψηφία τους φορούν τις μάσκες τους.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου στις ουρές αναμονής δεν τηρούνται τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας κατά του κορονοιού. Κι αυτό γιατί δεν λαμβάνεται η κατάλληλη απόσταση των δύο μέτρων μεταξύ των πελατών. Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και σε άλλες περιοχές της Αττικής. Κι εκεί οι τοπικές αγορές είναι γεμάτες από κόσμο που θέλει επωφεληθεί των μεγάλων εκπτώσεων και να αγοράσει τα προϊόντα που επιθυμεί.

Θεσσαλονίκη: Τεράστιες ουρές και συνωστισμός έξω από τα καταστήματα

Οι αποστάσεις σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι εφικτό να τηρούνται, καθώς είναι πολύς ο κόσμος που περιμένει πιάνοντας σε ορισμένες περιπτώσεις όλο το πεζοδρόμιο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα και μεταξύ τους οι πελάτες να αναγκάζονται να είναι κοντά,  αλλα και να έρχονται σε επαφή με ανθρώπους που απλά περνούν για να πάνε στη δουλειά τους. Όπως αναφέρει το grtimes.gr, οι εικόνες αυτές παρατηρούνται έξω από τα καταστήματα μεγάλων πολυεθνικών ενώ στη συντριπτική πλειοψηφία των μικρών επιχειρήσεων η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική.

Ακολουθήστε το Flash.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις