Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη με τον ΥΠΕΞ του Ισραήλ
Η επικοινωνία των δύο υπουργών έγινε με αφορμή την εθνική επέτειο
«Σε τηλεφωνική συνομιλία με τον φίλο μου, τον Έλληνα υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη, ευχήθηκα σε αυτόν και στον λαό του "Χρόνια Πολλά" για την Εθνική Εορτή της Ελληνικής Ανεξαρτησίας», αναφέρει σε ανάρτησή του στο «Χ» ο υπουργός Εξωτερικών του Ισραήλ Γκίντεον Σαάρ.
«Συζητήσαμε για τον πόλεμο και τις εξελίξεις στην περιοχή, και τόνισα τις επιτυχίες του Ισραήλ στη στρατιωτική εκστρατεία κατά του Ιράν», προσθέτει.
«Χρόνια πολλά, Ελλάδα! Τιμώντας το θάρρος, την ελευθερία και το πνεύμα ενός ανθεκτικού έθνους», αναφέρει σε ανάρτησή του στο «Χ» ο πρέσβης του Ισραήλ στην Αθήνα Νόαμ Κατς.