Γιάννης Πάριος: «Δεν έχω να μοιράσω τίποτα με κανέναν, παρά μόνο να μοιραστώ»
Για την Πάρο, την οικογένεια και τη ζωή που υπήρξε καλή και γενναιόδωρη μαζί του, μίλησε ο τραγουδιστής σε συνέντευξή του.
Ο Γιάννης Πάριος επέστρεψε στα δισκογραφικά μας δρώμενα με το νέο του άλμπουμ «Τα θαλασσινά του Πάριου» που «μυρίζει» Ελλάδα και μιλώντας στην Athens Voice θέλησε να μοιραστεί μαζί μας το δικό του καλοκαίρι. «Οι περισσότερες αναμνήσεις είναι τα βιώματά μου στην Πάρο. Τα τραγούδια από τον πατέρα μου, τη μάνα μου, από τους ψαράδες. Οι ήχοι που είχα από την εκκλησία. Ο ήχος της θάλασσας και των ψαράδων δεν έλειψε ποτέ στην καριέρα μου. Η εικόνα που δεν μου έφυγε ποτέ είναι η θάλασσα! Το απέραντο γαλάζιο. Ένα τοπίο τόσο οικείο και τόσο δικό μου, που το αγαπάω και το σέβομαι. Δεν είναι κάτι που το βλέπω τουριστικά, όπως οι περισσότεροι – “πάμε σ’ ένα νησί”! Είναι η γη μου, η πατρίδα μου, οι μυρωδιές μου, το ψάρι που τρώω.
Παιδικά καλοκαίρια
Ο δημοφιλής καλλιτέχνης ταξίδεψε χρόνια πίσω, στην Πάρο των παιδικών του χρόνων. «Θυμάμαι να βγαίνω από την πόρτα, να κάνω πέντε βήματα και με το έκτο να είμαι μέσα στη θάλασσα. Και μετά μπάλα στην άμμο. Άμμος και θάλασσα οι αναμνήσεις της παιδικής μου ηλικίας».
Η συμβουλή του πατέρα
Αυτό που δεν ξέχασε ποτέ ο Πάριος είναι τα σοφά λόγια του πατέρα του, λίγο πριν φύγει από τη ζωή. «Κοιμόμουν στην κουζίνα κάθε Κυριακή, περιμένοντας να σηκωθεί η μάνα μου απ’ το κρεβάτι και να τρέξω να πάω να χουχουλιάσω στην πλάτη του πατέρα μου, να τον ακούσω να τραγουδάει. Ο ήχος της φωνής του είναι ακόμα στα αυτιά και στην καρδιά μου. Θυμάμαι τον πατέρα μου λίγο πριν πεθάνει -δεν πρόλαβε να με απολαύσει “φτασμένο”, ελάχιστα με είχε ακούσει στο ραδιόφωνο-, μου είχε πει λοιπόν: “Παιδί μου, ένα πράγμα δεν θέλω να ξεχάσεις. Την καταγωγή σου”. Και δεν το ξέχασα ποτέ.
Τα ναυάγια της ζωής
Ο Γιάννης Πάριος επιλέγει πάντα να βλέπει το θετικό ακόμη και στις δύσκολες στιγμές. «Όλη μας η ζωή είναι ένα ναυάγιο. Πάντα προσπαθούμε να βγάλουμε το κεφάλι μας έξω απ’ το νερό. Αυτό είναι η ζωή μας, μέχρι να μας καταπιεί η ίδια. Σημασία όμως έχει και η οπτική μας. Γιατί ένα ναυάγιο μπορεί να μας βγάλει σε μια ακτή που να ’ναι κομμάτι του Παραδείσου».
Δεν με καταπιέζω
Ο καλλιτέχνης αποκάλυψε πως αφήνει τον εαυτο του ελεύθερο να βιώνει κάθε συναίσθημα. «Η ζωή υπήρξε καλή μαζί μου. Έζησα τόσα πράγματα. Ζω τόσα πράγματα. Γιατί να παραπονεθώ; Αν μου δώσει και μια λύπη ή έναν πόνο, κι αυτά μέσα στη ζωή είναι. Εξαίρεση θα είμαι εγώ; Εδώ σε κάποιους ανθρώπους χαρίζει μόνο πόνο, κι όμως χαμογελάνε. Ο Γιάννης υπερισχύει πάντα. Δεν τον καταπιέζω. Τον αφήνω να εκφραστεί ελεύθερα, να κλάψει, να θυμώσει, να βιώσει ανθρώπινα και ελεύθερα όλα τα συναισθήματα. Δεν έχω να μοιράσω τίποτα με κανέναν, παρά μόνο να μοιραστώ».