Η Hailey Bieber πουλά την Rhode για ένα δισεκατομμύριο δολάρια
Η 28χρονη ίδρυσε την εταιρεία καλλυντικών το 2022 δίνοντας το μεσαίο της όνομα.
«Φεύγει» από τα χέρια της Hailey Bieber η εταιρεία καλλυντικών Rhode, μετά από συμφωνία με την e.l.f. Beauty ύψους έως και 1 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η 28χρονη, που έχει παντρευτεί με τον γνωστό τραγουδιστή Justin Bieber, συνίδρυσε τη σειρά προϊόντων περιποίησης, που περιλαμβάνει ρουζ και χείλη, το 2022, δίνοντάς της το μεσαίο της όνομα.
Επεκτάθηκε με ταχείς ρυθμούς, εν μέρει χάρη στη δημοτικότητά της στο διαδίκτυο, αναφέροντας καθαρές πωλήσεις άνω των 200 εκατ. δολαρίων κατά τους 12 μήνες έως τον Μάρτιο, ενώ σχεδιάζει να προσφερθεί στα καταστήματα Sephora στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο φέτος.
Στην ανακοίνωση της συμφωνίας, ο αγοραστής e.l.f. Beauty αποκάλεσε την επιχείρηση «μια όμορφη μάρκα που πιστεύουμε ότι είναι έτοιμη για ανάπτυξη με πύραυλο».
Η e.l.f - συντομογραφία των λέξεων eyes, lips and face - πληρώνει 800 εκατ. δολάρια σε μετρητά και μετοχές για την εταιρεία, ενώ είναι δυνατή η καταβολή επιπλέον 200 εκατ. δολαρίων ανάλογα με τη μελλοντική αύξηση των πωλήσεων.
Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί αργότερα μέσα στο 2025.
Το «επόμενο κεφάλαιο»
Η Bieber, η οποία θα παραμείνει στη εταιρεία ως επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής, έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι η συμφωνία σηματοδοτεί το «επόμενο κεφάλαιο» για τη μάρκα. Άλλοι συνιδρυτές και σημερινά στελέχη θα συνεχίσουν να ηγούνται της επιχείρησης μετά την πώληση.
«Η συνεργασία μας με την e.l.f. Beauty σηματοδοτεί μια απίστευτη ευκαιρία να αναβαθμίσουμε και να επιταχύνουμε την ικανότητά μας να προσεγγίσουμε περισσότερα μέλη της κοινότητάς μας με ακόμη πιο καινοτόμα προϊόντα και να διευρύνουμε τη διανομή μας σε παγκόσμιο επίπεδο», ανέφερε στην ανακοίνωση της επιχείρησης.
Η μάρκα έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με viral TikToks για το ρουζ τσέπης και τις «θεραπείες χειλιών με πεπτίδια».
Η απόφαση της Hailey Bieber να λανσάρει μια σειρά ομορφιάς ακολουθεί τα βήματα άλλων διασημοτήτων, όπως η Rihanna, της οποίας η Fenty Beauty άξιζε σχεδόν 3 δισεκ. δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Forbes. Ακολουθεί επίσης την Kylie Jenner, η οποία πούλησε μερίδιο της εταιρείας καλλυντικών της το 2020 στην Coty έναντι 600 εκατ. δολαρίων, και τη σειρά Rare Beauty της Selena Gomez, η οποία της χάρισε μια θέση στον δείκτη δισεκατομμυριούχων του Bloomberg πέρυσι.
Συνολικά το 2023, οι μάρκες ομορφιάς των διασημοτήτων απέφεραν πωλήσεις άνω του 1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με έκθεση της Nielsen IQ.
Σε συνέντευξή της για το εξώφυλλο της Vogue που δημοσιεύτηκε πριν από την ανακοίνωση της συμφωνίας, δήλωσε ότι η επιτυχία της μάρκας Rhode ήταν μια έκπληξη. «Στα πιο τρελά μου όνειρα, έχει ήδη ξεπεράσει αυτό που θα ήλπιζα», είπε.