Νέος συναγερμός για μεγάλο μπλακ άουτ στην Ισπανία: Χάος στις επικοινωνίες
Διακοπές τηλεφωνικών γραμμών και διαδικτύου που προκαλούν κομφούζιο σε ολόκληρη την Ισπανία.
Αντιμέτωπη με άλλο ένα σημαντικό μπλακ άουτ φαίνεται πως βρίσκεται η Ισπανία, με αποτέλεσμα πολλοί χρήστες του Διαδικτύου και της σταθερής τηλεφωνίας να μην μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τους. Το περιστατικό είχε επίσης αντίκτυπο στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, ενώ ήχησε και το «112».
Το μπλακ άουτ, το οποίο ξεκίνησε νωρίς την Τρίτη (20/5) φαίνεται πως συνδέεται με την αναβάθμιση δικτύου που πραγματοποιεί η Telefonica, αναφέρει το τοπικό ειδησεογραφικό πρακτορείο El Diario. Πολλοί χρήστες του Διαδικτύου φαίνεται να έχουν επίσης επηρεαστεί από προβλήματα, ωστόσο δεν είναι σαφές εάν συνδέονται με τα έργα της Telefonica. Πελάτες των Movistar και O2, δύο εταιρειών Telefonica, ανέφεραν ότι οι οπτικές ίνες ήταν εκτός λειτουργίας.
Έπεσαν οι γραμμές από τις 4 τα ξημερώματα
Σύμφωνα με τα διεθνή ΜΜΕ, το τοπικό υπουργείο Ασφαλείας δήλωσε ότι γύρω στις 4 τα ξημερώματα (τοπική ώρα), οι χειριστές των τηλεφωνικών κέντρων έκτακτης ανάγκης παρατήρησαν «προβλήματα με ορισμένες από τις εισερχόμενες κλήσεις».
Σε ορισμένους από τους καλούντες που αναζητούσαν απεγνωσμένα υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, μάλιστα «κόπηκε η φωνή τους» καθώς προσπαθούσαν να μιλήσουν, με τους τηλεφωνητές να αναγκάζονται να τους καλέσουν πίσω.
Το τηλεφωνικό κέντρο 112 της Κοινότητας της Βαλένθια ανέφερε πρώτο τη διακοπή, με το πρόβλημα να επηρεάζει πλέον τη Χώρα των Βάσκων, την Ανδαλουσία, την Εξτρεμαδούρα και την Αραγονία.
Έπεσε το ίντερνετ - Χάος στη χώρα
Η ακριβής αιτία της διακοπής στις επικοινωνίες δεν έχει ακόμη προσδιοριστεί, την ώρα που βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες για την αποκατάσταση της κανονικής λειτουργίας τους, ενώ σύμφωνα με αναφορές στα ισπανικά ΜΜΕ, όλες οι υπηρεσίες της Telefonica έχουν επηρεαστεί.
Σύμφωνα με το Downdetector, το οποίο αναφέρει προβλήματα παροχής υπηρεσιών σε επιχειρήσεις, τα περιστατικά ξεκίνησαν λίγο μετά τις 2:00 π.μ. τοπική ώρα και επηρέασαν τη σταθερή παροχή διαδικτύου.
Ένα συντριπτικό ποσοστό 72% ανέφερε διακοπές ρεύματος, με ένα άλλο 18% να αναφέρει έλλειψη σήματος και ένα 10% να αναφέρει «ολική διακοπή».
Ένας εκπρόσωπος της Telefonica δήλωσε: «Έχουμε πραγματοποιήσει ορισμένες αναβαθμίσεις δικτύου που έχουν επηρεάσει συγκεκριμένες υπηρεσίες σε ορισμένες εταιρείες». «Εργαζόμαστε για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα».