Βασάλος για Βαλαβάνη: «Την αγαπώ γιατί ήμασταν έξι χρόνια μαζί. Δεν έχω κανένα παράπονο από αυτήν»

Όπως παραδέχθηκε, αποφάσισαν να χωρίσουν γιατί ο καθένας ήθελε άλλα πράγματα στη ζωή του εκείνη την περίοδο.

Loader