Δίαιτα και αλκοόλ: Ποια ποτά επιτρέπονται;

Η έξοδος με φίλες χρειάζεται και ένα ποτό
Η έξοδος με φίλες χρειάζεται και ένα ποτό

Μια από τις στερήσεις που πρέπει να αντιμετωπίσουμε όταν είμαστε σε δίαιτα είναι και η απαγόρευση του αλκοόλ. Υπάρχουν όμως κάποια αλκοολούχα ποτά που μπορούμε να πιούμε άφοβα.

Η αλήθεια είναι ότι τα αλκοολούχα ποτά έχουν πολλές θερμίδες και όταν βρισκόμαστε σε αυστηρή δίαιτα απελπιζόμαστε γιατί δεν μπορούμε να απολαύσουμε μια έξοδο με τους φίλους μας για ένα χαλαρό ποτό. Υπάρχουν όμως και κάποια ποτά που μπορούν να μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε σταθερό το υγιεινό διατροφικό μας πλάνο.

Κόκκινο κρασί

To κόκκινο κρασί, είναι μια επιλογή με χαμηλούς υδατάνθρακες και περιέχει περίπου 122 θερμίδες και 3,4 γραμμάρια υδατανθράκων. Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, ένα ποτό με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες θα πρέπει να έχει λιγότερα από 5 γραμμάρια ζάχαρης, άρα το κόκκινο κρασί δεν ξεπερνάει σίγουρα το όριο.

Dry Martini

To dry martini περιλαμβάνει τζιν, το οποίο περιέχει μηδενικούς υδατάνθρακες, βερμούτ και μια προσθήκη ελιάς ή μια φέτα λεμονιού. Η έλλειψη οποιουδήποτε αναψυκτικού κάνει τη συγκεκριμένη επιλογή χαμηλή σε θερμίδες, αφού ο συνδυασμός τους με το αλκοόλ είναι που ουσιαστικά μετατρέπει τα ποτά υψηλά σε υδατάνθρακες, συνεπώς και σε extra θερμίδες.

Vodka με Soda

Το κλασικό αυτό ποτό περιέχει αποκλειστικά βότκα, η οποία αποτελεί ένα από τα πιο χαμηλά σε θερμίδες αλκοολούχα ποτά και έχει μηδενικούς υδατάνθρακες. Αρκεί να μην τη συνοδεύσετε με χυμό αλλά μόνο με σόδα ώστε να μειώσετε την πρόσληψη υδατανθράκων και extra θερμίδων. Τα σκέτα ποτά περιέχουν συνήθως πολύ λιγότερη ζάχαρη, άρα και θερμίδες.

Ρούμι με Cola διαίτης

To ρούμι με κόλα διαίτης είναι χαμηλό σε θερμίδες και είναι η εξαίρεση στον κανόνα ότι τα σκουρόχρωμα ποτά έχουν αυξημένες θερμίδες.

Whiskey

Παρά αυτού που πιστεύετε, το ουίσκι είναι φτιαγμένο από διάφορες μορφές δημητριακών και δεν περιέχει υδατάνθρακες και γλουτένη, συνεπώς δεν έχει καθόλου θερμίδες. Καλό είναι να προσθέσετε και λίγο πάγο εφόσον η μικρή εξάτμιση νερού, μπορεί πραγματικά να ενισχύσει τη γεύση η στον ουρανίσκο σας. Και εννοείται χωρίς αναψυκτικό!