Μελέτη: Οι χυμοί φρούτων μπορούν να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης
Ενήλικες με χαμηλή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών κατάφεραν να ξεπεράσουν τον στόχο των «5 την ημέρα» μέσα σε μόλις τέσσερις εβδομάδες.
Ο Στέλιος Αρτεμάκης είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία σε θέματα τεχνολογίας, επιστήμης και υγείας. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του πορεία στην 24 Media και το Oneman, όπου έμαθε τις αρχές του ψηφιακού ρεπορτάζ και συνεργάστηκε με μέσα όπως το News247 και το MySpace Greece. Με πτυχίο Βιολογίας, συνδύασε τη γνώση της επιστήμης με το πάθος για την επικοινωνία, υπογράφοντας άρθρα που γεφυρώνουν την τεχνολογία με την καθημερινή ζωή. Διετέλεσε συντάκτης και αρχισυντάκτης στο Medicalland, ενώ παράλληλα πραγματοποίησε συνεντεύξεις για το περιοδικό Mensarena. Μετά από επαγγελματικά περάσματα στο BestPrice και στη NEMO digital agency, επέστρεψε στον ηλεκτρονικό Τύπο και εντάχθηκε στο Flash.gr, όπου καλύπτει με συνέπεια και σαφήνεια τις εξελίξεις σε τεχνολογία, επιστήμη και υγεία. Δείτε το προφίλ του Στέλιου Αρτεμάκη στο Linkedin
Ενήλικες με χαμηλή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών κατάφεραν να ξεπεράσουν τον στόχο των «5 την ημέρα» μέσα σε μόλις τέσσερις εβδομάδες.
Ο συνδυασμός ντομάτας και σόγιας φαίνεται να αλλάζει το ανοσοποιητικό και τον μεταβολισμό στον οργανισμό.
Πάνω από τους μισούς ηλικιωμένους και 7 στους 10 από μειονότητες έχουν χαμηλά επίπεδα.
Τα εντερικά μικρόβια ρυθμίζουν το άγχος επηρεάζοντας άμεσα νευρώνες της αμυγδαλής στον εγκέφαλο.
Νέα μελέτη συνδέει τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα με αυξημένο κίνδυνο άνοιας σε ηλικιωμένους.
Επιστήμονες πέτυχαν για πρώτη φορά ταυτόχρονη μεταμόσχευση ήπατος και νεφρών από χοίρο σε άνθρωπο χωρίς υπεροξεία απόρριψη.
Νέα μελέτη δείχνει ότι η αναγέννηση νευρικών ινών μπορεί να επανενεργοποιηθεί με παρεμβάσεις σε ανθρώπινα κυτταρικά συστήματα.
Μικροσκοπικά σωματίδια τιτανίου φαίνεται να αποδιοργανώνουν τα κύτταρα άμυνας γύρω από εμφυτεύματα, οδηγώντας σε χρόνια φλεγμονή.
Μικρότεροι αλλά πιο υπερδραστήριοι νευρώνες συνδέονται με τον γενετικό κίνδυνο για άνοια.
Νέα έρευνα δείχνει ότι το οξειδωτικό στρες βοηθά τα καρκινικά κύτταρα να αλλάζουν και να ενισχύουν την ανάπτυξη όγκων.