«Μένουμε Σπίτι» και κάνουμε brunch

Ώρα για homade brunch
Ώρα για homade brunch

Μένουμε Σπίτι: Έξυπνες ιδέες για να φτιάξεις τα πιο νόστιμα πρωινά όσο είσαι σε καραντίνα.

Η καραντίνα και ο εγκλεισμός στο σπίτι μπορεί να έχουν αλλάξει κάποιες συνήθειες μας, όπως το να τρώμε συστηματικά ένα πιο πλούσιο πρωινό, το λεγόμενο και brunch. Ξέρουμε όλοι ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας και μας δίνει την απαραίτητη ενέργεια αλλά και την καλή διάθεση που χρειαζόμαστε για να έχουμε μια δημιουργική ημέρα στο σπίτι, είτε δουλεύουμε είτε όχι. Και επειδή δεν γίνεται κάθε μέρα να τρως γάλα με δημητριακά, αυγό βραστό και τόστ με γαλοπούλα, σου προτείνουμε μερικές ιδέες για να βάλεις ποικιλία στο πρωινό σου. Δεν θα μιλήσουμε για θερμίδες... θα τις κάψεις με τη γυμναστική που θα κάνεις μετά...

Τα «κλασικά» pancakes 

Γρήγορα pancakes με τρία υλικά. Θα χρειαστείς μόνο 1 μπανάνα, 2 κουταλιές της σούπας αλεύρι και 1 αυγό, ελαφρώς χτυπημένο. Λιώσε την μπανάνα με ένα πιρούνι και ανακάτεψε με τα υπόλοιπα υλικά. Τηγάνισε σε μεσαία φωτιά και σε αντικολλητικό τηγάνι, 2 λεπτά την κάθε πλευρά. Έτοιμες. Μπορείς να σερβίρεις με φρέσκα φρούτα, μέλι, ξηρούς καρπούς ή και λίγο μασκαρπόνε.

Smoothies με γιαούρτι και φρούτα

Κάτι πιο απλό και δροσερό είναι τα smoothies που γίνονται εύκολα και γρήγορα. Βάλε απλά στο blender 150 γραμμάρια γιαούρτι, 1 μπανάνα, 1 φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου ή σόγιας και 2 φλιτζάνια με μύρτιλα, μούρα, φράουλες, ή όποιο άλλο φρούτο σου κάνει κέφι.

Τηγανίτες της γιαγιάς

Θυμάστε τις τηγανίτες που τρώγαμε μικροί για πρωινό; Είναι η παραδοσιακή εκδοχή της τηγανίτας. Θα χρειαστείς μισό κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις, 1 αυγό, 1 φλιτζάνι γάλα και 1 φλιτζάνι νερό, ξύσμα από 1 πορτοκάλι, 1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη, μισό κουταλάκι αλάτι και baking powder. Αν σου αρέσει η έντονη γεύση, πρόσθεσε και 3 κουταλιές τσίπουρο. Ανακατεύουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ με ένα αυγοδάρτη μέχρι να γίνει χυλός. Σε καυτό λάδι, ρίχνουμε λίγες λίγες και τις βάζουμε σε χαρτί για να φύγει το πολύ λάδι. Τρώγονται παραδοσιακά με μέλι ή ζάχαρη.

Τοστ με αβοκάντο και αυγό

Ένα άλλο τοστάκι για αλλαγή! Με δύο φέτες μαύρο ψωμί του τοστ μπορείς να κάνεις θαύματα. Μπορείς να απλώσεις λιωμένο αβοκάντο και λίγο αλατοπίπερο και να βάλεις και ένα τηγανητό αυγό ή/και βραστό για την πρωτεΐνη.

Υγιεινό banana bread

Ένα ψωμί-κέικ που τρώγεται και σαν πρωινό, γιατί είναι ελαφρύ και νόστιμο. Θα χρειαστείς 3 ώριμες μπανάνες, ¾ φλιτζάνι μέλι, 1 αυγό, 2 κουταλιές της σούπας γάλα αμυγδάλου, 1 κουταλάκι εκχύλισμα βανίλιας, 2 φλιτζάνια αλεύρι ολικής, 1 κουταλάκι μαγειρική σόδα, 1 πρέζα αλάτι και ¼ φλιτζάνι γιαούρτι. Λιώνεις τις μπανάνες, προσθέτεις το γιαούρτι, το μέλι, το αυγό, τη βανίλια και το γάλα αμυγδάλου. Ανακάτεψε καλά όλα τα υλικά. Σε ένα άλλο μπολ, ανακάτεψε το αλεύρι, τη μαγειρική σόδα και το αλάτι. Ρίξε τα ξηρά υλικά στα υγρά και ανακάτεψε καλά. Βάλε το μείγμα σε ένα ταψάκι (μακρόστενο) για ψωμί και ψήσε για 50-55 λεπτά. Θα έχεις να τρως για αρκετές ημέρες.

Acai Bowl

Tα μούρα acai είναι τα μούρα από τη Βραζιλία και τη βόρεια Νότια Αμερική με βαθύ μωβ χρώμα. Όταν καταψύχονται και αναμειγνύονται σε ένα πουρέ, τα μούρα acai χρησιμεύουν ως βάση για τα acai μπολ, που είναι μια πολύ trendy επιλογή πρωινού/σνακ. Επειδή είναι δροσερά, αναζωογονητικά και συνδυάζονται με φρέσκα φρούτα, τα μπολ acai έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή. Μπορείτε να βρείτε κατεψυγμένο acai πουρέ στο τμήμα κατεψυγμένων φρούτων σε αρκετά πλέον μάρκετ. Μπορείς να προσθέσεις στον πουρέ μπανάνα, φράουλες και δημητριακά ή ξηρούς καρπούς και θα είσαι χορτάτη για ώρες.