Είναι πράγματι αυτή η καλύτερη βιτρίνα βιβλιοπωλείου στην Ελλάδα; Τα συμπεράσματα δικά σας...
Ο συνδυασμός των τίτλων προκάλεσε πολύ θετικές εντυπώσεις και έφερε και ένα βραβείο.

Viral έχει γίνει βιτρίνα βιβλιοπωλείου στη Θεσσαλονίκη που κατάφερε να πάρει το βραβείο μάρκετινγκ της χρονιάς συνδυάζοντας με ευφυή τρόπο τρεις τίτλους βιβλίων.
Συγκεκριμένα, το βιβλιοπωλείο «Το Κέντρο του Βιβλίου» τοποθέτησε δύο αντίτυπα του κλασικού έργου «Ο Ηλίθιος» του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, βάζοντας ανάμεσά τους το βιβλίο «Ανάμεσα σε ηλίθιους» του Τόμας Έρικσον.
Η φωτογραφία της βιτρίνας δημοσιεύτηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τις εκδόσεις Διόπτρα, οι οποίες σχολίασαν με ενθουσιασμό: «Είναι αυτή η καλύτερη βιτρίνα βιβλιοπωλείου όλων των εποχών; Ίσως είναι». Η ανάρτηση έγινε αφορμή για εκατοντάδες κοινοποιήσεις και θετικά σχόλια από βιβλιόφιλους και χρήστες του διαδικτύου.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία συμπίπτει χρονικά με την άφιξη του Σουηδού συγγραφέα Τόμας Έρικσον στην Ελλάδα, ο οποίος πρόκειται να πραγματοποιήσει δύο παρουσιάσεις των βιβλίων του σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το best seller «Ανάμεσα σε ηλίθιους», που εξετάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά μέσα από διαφορετικούς τύπους προσωπικότητας, έχει σημειώσει μεγάλη απήχηση παγκοσμίως.
«Ο Ηλίθιος»
Είναι ένα από τα καλύτερα και πιο γνωστά μυθιστορήματα του σπουδαίου Ρώσου συγγραφέα, Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι, στο οποίο δείχνει όλη του τη μαεστρία αναλύοντας σε βάθος την ψυχοσύνθεση των βασανισμένων ηρώων του.
Η σύνοψη του βιβλίου: Ο πρίγκιπας Μίσκιν, ύστερα από μακροχρόνια θεραπεία στην Ελβετία, επιστρέφει στην Πετρούπολη, όπου μαθαίνει ότι κληρονομεί μια μεγάλη περιουσία και βρίσκεται ανέλπιστα στο επίκεντρο της άγνωστης γι' αυτόν ζωής της μεγαλούπολης. Οι άνδρες που τον περιβάλλουν, μην μπορώντας να εξηγήσουν διαφορετικά την άδολη και αγνή φύση του, τον χαρακτηρίζουν «ηλίθιο», ενώ οι γυναίκες, συνεπαρμένες απ' αυτές ακριβώς τις ιδιότητές του, τον ερωτεύονται τρελά, με τραγικές συνέπειες...
«Ανάμεσα σε ηλίθιους»
Αισθάνεστε μερικές φορές ότι είστε ο μόνος που βγάζει νόημα σε μια συνάντηση; Μήπως οι μακροσκελείς απαντήσεις σάς τρελαίνουν ή ο εριστικός τρόπος του συναδέλφου σάς σπάει τα νεύρα; Δεν είστε ο μόνος. Ο Τόμας Έρικσον μας εξηγεί ότι υπάρχουν τέσσερις βασικοί τύποι συμπεριφοράς που προσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούμε και αντιλαμβανόμαστε τους γύρω μας. Η κατανόηση του προτύπου συμπεριφοράς ενός ατόμου αποτελεί το κλειδί της επιτυχημένης επικοινωνίας.
Αναλύει αυτούς τους τέσσερις τύπους –οι Κόκκινοι είναι κυριαρχικοί και καταπιεστικοί, οι Κίτρινοι είναι κοινωνικοί και αισιόδοξοι, οι Πράσινοι είναι χαλαροί και φιλικοί και οι Μπλε είναι αναλυτικοί και ακριβείς– και μας εξηγεί πώς μπορούμε να αναγνωρίσουμε τον κάθε τύπο ατόμου και να επικοινωνήσουμε μαζί του.
Το απλό και πρακτικό σύστημα των τεσσάρων χρωμάτων σας επιτρέπει να εντοπίσετε γρήγορα το χρώμα ενός φίλου ή συνεργάτη και να προσαρμόσετε ανάλογα τον τρόπο με τον οποίο του μιλάτε και τις πληροφορίες που μοιράζεστε. O συγγραφέας θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τον εαυτό σας, να τελειοποιήσετε την επικοινωνία και τις κοινωνικές δεξιότητές σας, να διαχειριστείτε τις συγκρούσεις με αυτοπεποίθηση, να βελτιώσετε τη σχέση με τον προϊστάμενο και την ομάδα σας, να καταλάβετε πότε πρέπει να μιλήσετε και πότε όχι, και γενικά να αλλάξετε τον τρόπο αλληλεπίδρασης με τους άλλους ανθρώπους, από τους συνεργάτες μέχρι τον/τη σύντροφό σας. Και με λίγη τύχη, να διασφαλίσετε ότι ο ηλίθιος δεν είστε εσείς!