Formula 1 2025 Grand Prix Ισπανίας: Μάχη για τρεις σε Ισπανικό έδαφος
Σούπερ Πιάστρι! "Έκλεψε" την pole από τον Νόρις στο φινάλε των κατατακτήριων στην Ισπανία.

Ο Όσκαρ Πιάστρι πήρε την pole στην Ισπανία, ξεπερνώντας τον Νόρις στο τέλος και χαρίζοντας στη McLaren το 1-2 στη σειρά της εκκίνησης.
Ο Όσκαρ Πιάστρι πανηγυρίζει την τέταρτη pole position της σεζόν, μετά από μια συναρπαστική μάχη στις κατατακτήριες του Grand Prix Ισπανίας. Ο Αυστραλός, που προηγείται και στο πρωτάθλημα, «έκλεψε» την πρωτιά από τον συναθλητή του στη McLaren, Λάντο Νόρις, στα τελευταία δευτερόλεπτα της διαδικασίας.
Αν και ο Πιάστρι ήταν ο ταχύτερος στα Q1 και Q2, ο Νόρις πέρασε προσωρινά στην κορυφή με την πρώτη του προσπάθεια στο Q3. Όμως, στην τελική του επίθεση, ο Πιάστρι απάντησε με έναν εντυπωσιακό γύρο (με χρόνο 1:11.546), που ήταν 0.209 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Βρετανό teammate του. Έτσι, η McLaren κατέλαβε και τις δύο πρώτες θέσεις στην εκκίνηση – μια εντυπωσιακή επίδοση.
Ο Μαξ Φερστάπεν έκανε μια ακόμη σταθερή εμφάνιση και θα ξεκινήσει από την τρίτη θέση για τη Red Bull, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes σημείωσε τον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Ολλανδό, αλλά κατατάχθηκε τέταρτος επειδή πέρασε τη γραμμή τερματισμού αργότερα.
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος οδηγός της Ferrari στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Κίμι Αντονέλι (Mercedes) και τον Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari), οι οποίοι βρέθηκαν στην έκτη και έβδομη θέση αντίστοιχα. Ο Πιερ Γκασλί πήρε την όγδοη θέση για την Alpine, ενώ ο ταλαντούχος Ιζάκ Χάτζαρ των Racing Bulls εντυπωσίασε ξανά με την ένατη θέση. Ο Φερνάντο Αλόνσο, θα ξεκινήσει από τη δέκατη θέση με την Aston Martin. Ο Άλεξ Άλμπον της Williams έμεινε εκτός Q3 για μόλις τρία εκατοστά του δευτερολέπτου, ενώ ο Γκαμπριέλ Μπορτολέτο της Kick Sauber κατετάγη 12ος. Τον ακολούθησαν οι Λίαμ Λόουσον (Racing Bulls), Λανς Στρολ (Aston Martin) και Όλι Μπέαρμαν (Haas), που επίσης δεν κατάφεραν να προκριθούν στο Q3.
Απογοήτευση υπήρξε και στο Q1, καθώς οι Νίκο Χούλκενμπεργκ (Kick Sauber) και Εστεμπάν Οκόν (Haas) αποκλείστηκαν στο φινάλε της πρώτης περιόδου. Ακόμη χειρότερα τα πράγματα για τον Κάρλος Σάινθ, που έμεινε μόλις 18ος με τη Williams. Προβλήματα είχε και ο Φράνκο Κολαπίνο με την Alpine του, που έμεινε ακινητοποιημένος στο pit lane λίγο πριν την τελική του προσπάθεια στο Q1.Το συμβάν θα διερευνηθεί από τους αγωνοδίκες.
Τέλος, ο Γιούκι Τσουνόντα είχε άλλη μια δύσκολη μέρα, καθώς τερμάτισε τελευταίος (20ός) με τη Red Bull, αρκετά πιο πίσω από τον Φερστάπεν.