Η ASOS «τιμωρεί» όσους επιστρέφουν τις παραγγελίες τους - Οργή στους πελάτες
Αυστηρότερους κανόνες έχει θέσει η βρετανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας στους απείθαρχους πελάτες της.

Σε μια κίνηση που προκάλεσε την οργή πολλών πελατών προχώρησε η πλατφόρμα πώλησης λιανικής ρούχων ASOS καθώς προέβη στο κλείσιμο των λογαριασμό χρηστών που επέστρεφαν τις παραγγελίες τους.
Τα πρώτα email έχουν ήδη ξεκινήσει να φτάνουν στους πελάτες ενημερώνοντάς τους ότι οι λογαριασμοί τους έχουν αποκλειστεί επειδή φέρεται να παραβιάζουν την πολιτική δίκαιης χρήσης της πλατφόρμας.
Σε δηλώσεις, η εταιρεία ανέφερε στο BBC «Πρόσφατα κλείσαμε τους λογαριασμούς μιας μικρής ομάδας πελατών των οποίων η αγοραστική δραστηριότητα εμπίπτει σταθερά στην πολιτική μας για δίκαιη χρήση. Αυτό μας βοηθά να διατηρήσουμε τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε δωρεάν επιστροφές σε όλους τους πελάτες σε όλες τις βασικές αγορές».
Ποια είναι η δίκαιη πολιτική χρήση της Asos
Η πολιτική δίκαιης χρήσης της Asos αναφέρει ότι όσοι πελάτες έχουν «ασυνήθιστη ή ύποπτη δραστηριότητα», η οποία, όπως αναφέρει, περιλαμβάνει «υπερβολικά πολλές επιστροφές παραγγελιών ή αντικείμενα που επιστρέφονται και φαίνονται φθαρμένα».
Η εταιρεία είχε κρούσει το πρώτο καμπανάκι στους πελάτες της το 2019 ενημερώνοντάς τους ότι ενδέχεται να απενεργοποιήσει λογαριασμούς που εμφανίζουν τέτοιου είδους πρακτικές. Ωστόσο, οι πελάτες τόνισαν ότι η Asos έχει προχωρήσει σε αυστηρότερες ποινές εις βάρος τους.
«Πιθανότατα ξοδεύω τουλάχιστον 100 λίρες το μήνα στην Asos - η τελευταία μου αγορά για τις γιορτές [με αρκετές παραγγελίες] ήταν 500 λίρες», λέει η Λούσι Μπρίτνελ. «Τις περισσότερες φορές πρέπει να παραγγείλω δύο μεγέθη και μετά επιστρέφω αυτό που δεν μου κάνει - και τα μεγέθη της Asos, ειδικά των δικών της εμπορικών σημάτων, είναι πολύ απρόβλεπτα» συνεχίζει.
Σε ένα email την Πέμπτη, η Asos είπε στη Λούσι «Αφού εξετάσαμε την πρόσφατη δραστηριότητα επιστροφών σας, παρατηρήσαμε ότι δεν ευθυγραμμίζεται πλέον με την τρέχουσα πολιτική μας». Μάλιστα την ενημέρωσε ότι ο λογαριασμός της θα απενεργοποιούνταν για 30 ημέρες με την απαγόρευση να συνοδεύει οποιονδήποτε νέο λογαριασμό ανοίξει.
Σύμφωνα με το BBC, oρισμένοι πελάτες έχουν παραπονεθεί ότι απορρίφθηκαν όταν προσπάθησαν να ασκήσουν έφεση κατά των αποκλεισμών λογαριασμών τους.