Ανδρουλάκης και Φάμελλος για τον θρίαμβο του Ολυμπιακού: «Συγχαρητήρια σε όλους...»

Οι δύο πολιτικοί αρχηγοί με τις δηλώσεις του «συμμετέχουν» στα πανηγύρια για την κατάκτησης τέταρτης Euroleague!

Loader