Δακρυσμένος ο Γιώργος Παπαδάκης αποχαιρέτησε την εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα»: «Δεν θα χαθούμε...»

Οι συγκινητικές στιγμές στο στούντιο και το «ευχαριστώ» στους συνεργάτες του.

Loader