O Flash αποκλειστικά στην επίδειξη της Chanel στη Λίμνη Κόμο - Η Κίρα Νάιτλι έκλεψε τις εντυπώσεις
Ένας ύμνος στη κινηματογραφική γοητεία, στον χώρο της μόδας είχε τη τιμή να παρακολουθήσει το flash.gr και μοιράζεται μοναδικές εικόνες από την Λίμνη Κόμο.

Ήταν ένα απόγευμα πλημμυρισμένο από φως, στην καρδιά της ιταλικής άνοιξης, με την Chanel να παρουσιάζει την Cruise συλλογή 2025/26 στη μυθική Villa d’Este. Εκεί, στις όχθες της λίμνης Κόμο, όπου κάποτε παραθέριζαν η Elizabeth Taylor, η Greta Garbo και η Marlene Dietrich, και ο Alfred Hitchcock γύρισε το The Pleasure Garden, ο οίκος Chanel έστησε μία πασαρέλα που έμοιαζε περισσότερο με σκηνή ταινίας παρά με fashion show.
To flash.gr βρέθηκε αποκλειστικά σε αυτή την μοναδική εμπειρία και κατέγραψε εικόνες τόσο από την εντυπωσιακή κολεξιόν του Οίκου Chanel όσο και από την μοναδική Villa d’Este, ένα από τα πιο θρυλικά και πολυτελή ξενοδοχεία στον κόσμο όπου φιλοξενήθηκε η γιορτή της μόδας.

Ο Matthieu Blazy, ο νέος δημιουργικός ηγέτης του οίκου, μπορεί να μην είχε ακόμα βάλει την υπογραφή του στη συλλογή, ούτε ήταν παρών. Όμως η στιγμή σηματοδότησε ένα πέρασμα: μια «γενεαλογική μεταβίβαση», όπως την αποκάλεσε ο πρόεδρος του οίκου, Bruno Pavlovsky. Παρά την απουσία του σχεδιαστή, η Chanel έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα: η ταυτότητα της διατηρείται ακλόνητη. Η κομψότητα παραμένει αιώνια.
Η βεράντα του ξενοδοχείου μετατράπηκε σε πασαρέλα, με το καλντερίμι να οδηγεί τις σιλουέτες μέσα από τον ηλιόλουστο κήπο.
Πρώτο look: ένα παλτό που θύμιζε λευκό μπουρνούζι, σαν να είχε μόλις βγει από σουίτα του ξενοδοχείου. Ακολούθησαν καπρι παντελόνια στο κίτρινο των ομπρελών της πισίνας, ένα λιλά τουίντ κοστούμι που καθρεφτιζόταν στα άνθη γλυσίνας που κρέμονταν από πάνω, χρυσοί λαμέ χιτώνες που αντανακλούσαν τον ήλιο της λίμνης.
Η Sofia Coppola, πρέσβειρα του οίκου, καθόταν διακριτικά στην πρώτη σειρά — αλλά η συμβολή της ήταν εμφανής. Είχε ήδη γυρίσει ένα μικρό φιλμ στη Villa d’Este για να συνοδεύσει την επίδειξη. «Είναι εκείνη η εκδοχή του εαυτού σου όταν ξεφεύγεις», μας είπε μετά την προβολή, «όταν αφήνεσαι να γίνεις κάποιος άλλος, πιο ανάλαφρος, πιο ελεύθερος».

Στο κοινό, 900 και πλέον άτομα διακρίναμε την Keira Knightley και τη Sarah Catherine Hook, αλλά και πλήθος «αφανών» πελατών, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους πιο σημαντικούς αγοραστές του οίκου παγκοσμίως. Το κλίμα ήταν γιορτινό αλλά και συγκρατημένα συγκινητικό, σαν να παρακολουθούσαμε τη μετάβαση σε μια νέα εποχή, με σεβασμό στο παρελθόν και βλέμμα στο μέλλον.


Η Cruise σεζόν, παλιότερα συνώνυμη με πολυτελείς κρουαζιέρες και βαλίτσες γεμάτες glam ρούχα, έχει πλέον αναβαθμιστεί σε μια νέα «ιεροτελεστία των διακοπών». Οι καταναλωτές ξοδεύουν σήμερα λιγότερα για επαγγελματικό ντύσιμο και περισσότερο για να εντυπωσιάσουν στα social media με looks διακοπών — και οι μεγάλοι οίκοι, όπως η Chanel, επενδύουν αναλόγως. Σχεδόν κάθε εμφάνιση συνοδευόταν από ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου — όχι τυχαία.
Εντυπωσιακή λεπτομέρεια: μαντίλες από μετάξι Κόμο τυλιγμένες στους αστραγάλους των μοντέλων. Ο οίκος μόλις απέκτησε το 35% της Mantero, τοπικής βιοτεχνίας που προμηθεύει τη Chanel με μεταξωτά εδώ και πέντε δεκαετίες. Σε μια εποχή που η παγκόσμια κρίση απειλεί τους εξειδικευμένους παραγωγούς, η Chanel ποντάρει στην ανθεκτικότητα της ποιότητας.