Συνάντηση Δημάρχων Ναυπλιέων και Θέρμου στο Δημαρχείο Ναυπλίου

Στο επίκεντρο η αυτοδιοίκηση, οι καλές πρακτικές και οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των δύο Δήμων.

Loader