Συνάντηση Δημάρχων Ναυπλιέων και Θέρμου στο Δημαρχείο Ναυπλίου
Στο επίκεντρο η αυτοδιοίκηση, οι καλές πρακτικές και οι προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των δύο Δήμων.
Συνάντηση με επίκεντρο την ενίσχυση της συνεργασίας στην τοπική αυτοδιοίκηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Ναυπλίου, σήμερα Τετάρτη 29 Απριλίου 2026, όπου ο Δήμαρχος Ναυπλιέων Δημήτριος Ορφανός υποδέχθηκε τον Δήμαρχο Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας, Σπύρο Κωνσταντάρα.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, οι δύο αυτοδιοικητικοί άνδρες είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις για κρίσιμα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία των δήμων, εστιάζοντας σε καλές πρακτικές και σύγχρονες προσεγγίσεις στη διοίκηση και την εξυπηρέτηση των πολιτών.