«Πόλεμος» γιγάντων: McDonald’s και KFC σφάζονται για τα... nuggets – Παρέμβαση του ΣΕΕ
Η McDonald’s κατήγγειλε τα KFC στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας και δικαιώθηκε πανηγυρικά με αφορμή τρεις διαφημίσεις στην ελληνική αγορά.

Στον «πόλεμο» των nuggets πέρασαν οι γίγαντες της fast food αγοράς, με την PREMIER CAPITAL HELLAS (McDonalds ) να καταγγέλλει τρεις διαφημίσεις της KFC στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), με φόντο… ατάκες που σήκωσαν θύελλα αντιδράσεων.
Η καταγγελία αφορά σλόγκαν όπως:
- «Nuggets από αληθινό κοτόπουλο, α-μακ-ι-για-ρι-στο»
- «WE’RE LOVIN’»
- «Nuggets από αληθινό κοτόπουλο, όχι πολτόπουλο»
- «Drive through έχουν κι άλλοι, nuggets από αληθινό κοτόπουλο μόνο εμείς»
Σύμφωνα με την απόφαση του ΣΕΕ, φράσεις όπως το «α-μακ-ι-για-ρι-στο» αφήνουν αιχμές ότι τα nuggets άλλων αλυσίδων (βλέπε McDonald’s) μπορεί να μην είναι… τόσο αληθινά όσο των KFC, κάτι που κρίθηκε παραπλανητικό και δυσφημιστικό.
Η Επιτροπή έκρινε ότι και το «WE’RE LOVIN’» «φλερτάρει» επικίνδυνα με το ιστορικό σλόγκαν «I’m lovin’ it» των McDonald’s, ενώ η λέξη «πολτόπουλο» θεωρήθηκε υπαινιγμός για χαμηλής ποιότητας πρώτη ύλη.
Αποκορύφωμα; Η δήλωση «Drive through έχουν κι άλλοι, nuggets από αληθινό κοτόπουλο μόνο εμείς», που επίσης κόπηκε ως ψευδής, αφού ,όπως παραδέχτηκαν και οι δύο πλευρές –,όλα τα nuggets φτιάχνονται από κοτόπουλο.
Το ΣΕΕ έδωσε διορία τριών ημερών στην KFC για να «μακιγιάρει» τις διαφημίσεις της, διαφορετικά ενεργοποιείται το άρθρο 10 του Κανονισμού. Αν η KFC δεν συμμορφωθεί πλήρως, τότε έρχονται πρόστιμα και περαιτέρω κυρώσεις. Η εταιρεία μπορεί να προσφύγει στη Δευτεροβάθμια Επιτροπή, όμως η απόφαση ισχύει κανονικά μέχρι τότε.