Εγκυμοσύνη & διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα πρέπει να προτιμήσετε και γιατί;

Εγκυμοσύνη & διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα πρέπει να προτιμήσετε και γιατί;

Εγκυμοσύνη και διατροφή. Μία από τις κλασικές και διαχρονικές φράσεις είναι ότι η μέλλουσα μαμά "τρώει για δύο". Ωστόσο, δεν πρέπει να εστιάσουμε στην ποσότητα, αλλά στην ποιότητα.

Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι το Α και το Ω για την εγκυμοσύνη. Ενισχύει τον οργανισμό της μέλλουσας μαμάς και συμβάλλει καθοριστικά στην υγιή ανάπτυξη του εμβρύου. Ιδιαίτερα το καλοκαίρι που ο οργανισμός "κουράζεται" και αφυδατώνεται πιο εύκολα, οι μέλλουσες μαμάδες πρέπει να είναι ακόμα πιο προσεκτικές.

Τα ευχάριστα νέα είναι ότι το καλοκαίρι έχουμε πληθώρα φρούτων. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα φρούτα είναι από τα τρόφιμα που έχουν πολλά ωφέλιμα συστατικά για την υγεία τόσο της εγκύου, όσο και του μωρού και πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στην καθημερινή διατροφή της μέλλουσας μαμάς.

Σε ποια καλοκαιρινά φρούτα όμως πρέπει να δείξετε ιδιαίτερη προτίμηση και γιατί;

Καρπούζι: Προστατεύει τον οργανισμό από την αφυδάτωση

Μήλα: Συμβάλει στη διάλυση του λίπους

Βερύκοκα: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σιδήρου το οποίο προστατεύει τον οργανισμό από την αναιμία

Μπανάνα: Καταπραΰνει τον πόνο στα πόδια από τις κράμπες

Λεμόνι: Βοηθάει στις πρωινές ναυτίες

Αβοκάντο: Αποβάλλει τη μόνιμη αίσθηση της πείνας

Κεράσια: Προστατεύουν από την αϋπνία

Berries: Όλα τα φρούτα που ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία θα σας βοηθήσουν στο σύμπτωμα της δυσκοιλιότητας που συνηθίζεται στο πρώτο τρίμηνο

Πηγή: mother.ly