Είναι ασφαλή τα ελληνικά μουσεία; Διευθυντές και αρχαιολόγοι δίνουν τις δικές τους απαντήσεις
Έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας ώστε τα εκθέματα που βρίσκονται στις προθήκες των Μουσείων στη χώρα μας να μην πέσουν στα χέρια διαρρηκτών;
Έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας ώστε τα εκθέματα που βρίσκονται στις προθήκες των Μουσείων στη χώρα μας να μην πέσουν στα χέρια διαρρηκτών;
Βίντεο με τον διάσημο ηθοποιό να αστειεύεται για τους κλέφτες, διαφημίζοντας τη νέα ταινία στην οποία θα πρωταγωνιστεί.
Οι ληστές έκλεψαν μέρος της συλλογής νομισμάτων, η οποία περιλαμβάνει 1.633 ασημένια νομίσματα και 319 χρυσά νομίσματα που κόπηκαν μεταξύ 1790 και 1840.
Περίπου 100 ντετέκτιβ έχουν κινητοποιηθεί στο Παρίσι για την υπόθεση με τη θεαματική κλοπή κοσμημάτων.
«Το ίδιο το κράτος λειτουργεί ως ασφαλιστής όταν τα έργα των εθνικών μουσείων βρίσκονται στον φυσικό χώρο φύλαξής τους», ανέφερε εκπρόσωπος του υπουργείου Πολιτισμού
Την Κυριακή 19 Οκτωβρίου, η πραγματικότητα συνάντησε τη μυθοπλασία αφού η κλοπή στο Λούβρο έχει γίνει στο παρελθόν πηγή έμπνευσης για πολλούς μεγάλους σκηνοθέτες.
Κι όμως, υπάρχει ένας πίνακας που έχει κερδίσει μια θέση στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, ως ο πίνακας που έχει κλαπεί περισσότερο από κάθε άλλον.
Διαρρήκτες εισήλθαν στη «Γκαλερί του Απόλλωνα» του μουσείου, όπου φυλάσσονται, μεταξύ άλλων, τα κοσμήματα του Γαλλικού Στέμματος.
Τρεις ή τέσσερις ήταν οι δράστες που μπήκαν στο Μουσείο με κινητό γερανό κι έκλεψαν εκθέματα από τη συλλογή του Ναπολέοντα.
Ο τύμβος της Δοξιπάρας είναι ο μεγαλύτερος της ρωμαϊκής περιόδου στη Θράκη και ο μόνος στην Ευρώπη όπου έχουν διασωθεί ολόκληρες άμαξες με τα υποζύγιά τους.
Η εσπερίδα βασίζεται στην πρόσφατη ομώνυμη έκδοση, που κυκλοφόρησε το 2024 από τις Εκδόσεις του Ιδρύματος, με συγγραφική ομάδα τους Κώστα Καρτάλη, Νάνσυ Σελέντη, Πηνελόπη Ματσούκα και Αλεξάνδρα Τράντα.
Δύο υπόσκαφα επίπεδα μπροστά στο ιστορικό κτίριο και ένας νέος χώρος πρασίνου στην οροφή, θα αλλάξουν τελείως τη σχέση του μουσείου με την Αθήνα.
Διαρρήκτες εισέβαλαν αυτή τη φορά στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Παρίσι και άρπαξαν δείγματα φυσικού χρυσού από τις προθήκες.
109 χρόνια μετά το θρυλικό ναυάγιο, ομάδα επιστημόνων καταδύθηκε στο σημείο και ανέλκυσε σημαντικά αντικείμενα από βάθος 120 μέτρων.
Με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, η εικόνα μετατρέπεται σε σύμβολο πολιτιστικής δικαιοσύνης και ενώνει τις φωνές όσων διεκδικούν τον επαναπατρισμό των γλυπτών του Παρθενώνα.
Η ύπαρξη του έργου ήταν άγνωστη στους στενότερους συνεργάτες του. Πλέον βρίσκεται στην κατοχή του μουσείου V&A μαζί με το υπόλοιπο αρχείο του.
Έπεσαν οι υπογραφές για εργασίες συντήρησης και ανακαίνισης.
Οι διαρρήκτες κατάφεραν να φύγουν ανενόχλητοι από το σημείο ενώ η αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό τους.
Χωρίς νέα κρατική χρηματοδότηση, το μουσείο ενδέχεται να αναγκαστεί να κλείσει τις πόρτες του.
Στόχος η εναρμόνιση με τα σύγχρονα μουσειακά πρότυπα και η δημιουργία ενός μουσείου προσβάσιμου για όλους και όλες.