Ολυμπιακός: Η «ερυθρόλευκη» παρακάμερα του δείπνου των πρωταθλητών Ευρώπης

Ο Ολυμπιακός γιόρτασε με δείπνο την κατάκτηση της EuroLeague και η ΚΑΕ έβγαλε στην κυκλοφορία την παρακάμερα της βρραδιάς.

Loader