Ολυμπιακός: Η καλημέρα του Ροντινέι που τραγουδάει Ρέμο στο αμάξι (pic)

Πανευτυχής είναι ο Ροντινέι μετά την εμφάνισή του, τις δυο ασίστ και τη νίκη του Ολυμπιακού επί της Λεβερκούζεν.

Loader