«Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι»: Η νέα σειρά του ALPHA δίνει «φωνή» στα καταπιεσμένα «θέλω» μιας γυναίκας των 50’s.
Βασισμένο στο best seller ομώνυμο μυθιστόρημα της Λένας Μαντά, το σίριαλ έρχεται το φθινόπωρο στους δέκτες μας με τις συγκλονιστικές ιστορίες πέντε αδερφών.

Η πολυαναμενόμενη σειρά «Το σπίτι δίπλα στο ποτάμι» ακολουθεί τις πέντε κόρες της Θεοδώρας που παίρνουν διαφορετικούς δρόμους, μακριά από το πατρικό τους στην προσπάθειά τους να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Το story
Η Ασπασία (Έβελυν Ασουάντ) ζει στην Καλαμάτα μια ήρεμη πλην μονότονη ζωή με τον σύζυγό της, τον Σταύρο (Δημήτρης Αποστολόπουλος), τις δύο κορούλες τους, την Στελλίτσα και την Θεοδωρούλα, και την πεθερά της, την κυρά Στέλλα (Ιωάννα Μαυρέα). Όταν ο σύζυγός της την ωθεί να τραγουδήσει σε ένα γλέντι, ξυπνάει μέσα της ένα παλιό της πάθος. Σύντομα, ο ιδιοκτήτης του νυχτερινού κέντρου της προσφέρει δουλειά ως τραγουδίστρια και η ζωή της αλλάζει για πάντα. Η επαγγελματική ενασχόλησή της με το τραγούδι προκαλεί συνεχώς τριβές και συγκρούσεις στο γάμο της και η Ασπασία προσπαθεί να ισορροπήσει ανάμεσα στον εργασιακό και οικογενειακό βίο, ενώ μέσα της συγκρούονται το καθήκον με την επιθυμία.

«Πρέπει» εναντίον «θέλω»
Η Ασπασία, με τη μαγευτική φωνή, αναγκάζεται να βάλει σε προτεραιότητα την οικογένεια της και σε δεύτερη μοίρα τα δικά της «θέλω». Σε μια εποχή όπου ο κόσμος έδειχνε ξεκάθαρα σε κάθε γυναίκα τον δρόμο που «πρέπει» να πάρει, που δεν ήταν άλλος από αυτόν του γάμου, του νοικοκυριού και της αυτοθυσίας, η Ασπασία θα τολμήσει να ακούσει τη φωνή μέσα της, όχι μόνο μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά. Εκείνη τη φωνή που από παιδί μάγευε τις αδερφές της και που έκανε τον σύζυγό της, τον Σταύρο, να την ερωτευτεί.
Πράξη… εξέγερσης
Για μια γυναίκα εκείνης της εποχής, το να εργάζεται τη νύχτα, να τραγουδάει δημόσια, να διεκδικεί κάτι για τον εαυτό της ήταν σχεδόν πράξη εξέγερσης! Η επαγγελματική της πορεία στο τραγούδι γίνεται πεδίο μάχης ανάμεσα στο «πρέπει» και στο «θέλω». Η σχέση της με τον Σταύρο δοκιμάζεται. Η μητρότητα απαιτεί. Η κοινωνία την κρίνει. Κι εκείνη, με μια φωνή που δεν θέλει πια να καταπιέζει, προσπαθεί να ισορροπήσει σε τεντωμένο σχοινί.