Μύλοι Αργολίδας: Στο 65% οι πηγές, καθησυχάζουν οι ενδείξεις
Θετικά είναι τα στοιχεία από το αντλιοστάσιο των Μύλων, από όπου υδροδοτούνται οι Δήμοι Ναυπλιέων και Άργους Μυκηνών.
Αυξημένη εμφανίζεται η στάθμη του νερού στο αντλιοστάσιο των Μύλων, σύμφωνα με τις τελευταίες ενδείξεις από την περιοχή. Οι πηγές βρίσκονται περίπου στο 65%, ποσοστό που θεωρείται ιδιαίτερα καλό για την εποχή και εξασφαλίζει ομαλή τροφοδοσία των δικτύων ύδρευσης. Από το συγκεκριμένο αντλιοστάσιο υδροδοτούνται ο Δήμος Ναυπλιέων και ο Δήμος Άργους Μυκηνών, γεγονός που καθιστά κρίσιμη την παρακολούθηση της στάθμης του νερού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.