Lidl Home & Living: Ετοιμάζει το πρώτο σούπερ μάρκετ χωρίς τρόφιμα - Πού ανοίγει
Ένα νέο τύπο σούπερ μάρκετ βασισμένο στα brand που έχει δημιουργήσει σε ένδυση, εργαλεία, είδη σπιτιού, κ.α. ανοίγει αυτό το διάστημα η Lidl.

Ένα νέο τύπο σούπερ μάρκετ βασισμένο στα brand που έχει δημιουργήσει σε ένδυση, εργαλεία, είδη σπιτιού, κ.α. ανοίγει αυτό το διάστημα η Lidl.
Eντάσσεται στην ηγετική ομάδα των “Sustainable Companies” και “The Most Sustainable Companies in Greece 2025”, σημειώνοντας υψηλές επιδόσεις στην εφαρμογή και προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης και της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας.
Ξεκίνησε εδώ και μερικές εβδομάδες η τοποθέτηση self scanning ταμείων σε μικρό αριθμό καταστημάτων της Σκλαβενίτης. Ο τετραπλός λόγος που οδηγεί και τις εταιρείες που ήταν αρνητικές να υιοθετήσουν την νέα τεχνολογία.
Με Platinum διάκριση για πρώτη φορά και τιμητικό έπαινο για τη διάκρισή μας στην κατηγορία Best Progress, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα και η καινοτόμος προσέγγιση της εταιρείας για ένα καλύτερο αύριο.
Με υποτροφίες και καινοτόμα μαθήματα, η συνεργασία συνεχίζει να ανοίγει δρόμους για ένα πιο δίκαιο και καλύτερο αύριο.
Η νέα καμπάνια της εταιρείας αναδεικνύει την ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μέσα από ένα κινηματογραφικό αφήγημα που τιμά την ελληνική γη και τους τοπικούς παραγωγούς.
Η Lidl εστιάζει στην εκπαίδευση για τη διατροφή και την προσωπική ανάπτυξη στο πλαίσιο του partnership της με το UEFA Women’s EURO 2025.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική ταινία εμπνευσμένη από την “Ασκητική” του Νίκου Καζαντζάκη, αναδεικνύοντας τις δράσεις της για ένα βιώσιμο και καλύτερο αύριο.
Το trend της χρονιάς μεταφέρεται από τα ράφια της σοκολάτας και του μπισκότου στα ψυγεία των παγωτών με ελληνικές εταιρείες να τολμούν να λανσάρουν τα πρώτα παγωμένα Dubai Chocolate.
Μέσω της ετήσιας ανοιχτής εθελοντικής δράσης της εταιρείας οι εργαζόμενοί της συμμετείχαν στις εκστρατείες καθαρισμού σε περιοχές όπου διαθέτει κέντρα logistics, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από την πρωτοβουλία "Plastic Free Gre
Με σεβασμό στα ζώα και αίσθημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, η εταιρεία συμβάλλει στην υλοποίηση ενός έργου ζωτικής σημασίας για την προστασία και την ευημερία των αδέσποτων ζώων της πόλης.
Με νέες μόνιμες μειώσεις τιμών σε βασικά προϊόντα και με τη διάκριση Best Buy Award 2024/2025, η εταιρεία συνεχίζει σταθερά τις στοχευμένες ενέργειες στήριξης των ελληνικών νοικοκυριών – γιατί κάθε μέρα αξίζει.
Η CRIVIT παρουσιάζει την έναρξη της πρώτης διεθνούς καμπάνιας omnichannel "FIND YOUR MOVE". Η καμπάνια φέρνει τη χαρά της κίνησης στις τηλεοπτικές οθόνες, τα κοινωνικά μέσα και τα καταστήματα Lidl σε πάνω από 30 χώρες.
Από το 2014 η εταιρεία έχει προσφέρει πάνω από 520 υποτροφίες με κοινωνική αξία που υπολογίζεται σε 3,7€ για κάθε 1€ επένδυσης.
Η Lidl Ελλάς επαναπροσδιορίζει την έννοια της επιβράβευσης με το ψηφιακό πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus.
Με 1.751.613 σκαναρίσματα στην εφαρμογή Lidl Plus, συγκεντρώθηκαν 175.161€ για τη στήριξη του προγράμματος της UNICEF «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών».
Η εταιρεία ως σταθερός αρωγός των ευαίσθητων ομάδων της κοινωνίας, προχώρησε σε δράσεις κοινωνικής προσφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Η εταιρεία συνεχίζει να παραμένει δίπλα στο πλευρό των καταναλωτών, αποδεικνύοντας πως στα καταστήματα της όλοι μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες τους, χωρίς να κάνουν περικοπές στα ψώνια της εβδομάδας.
Η εταιρεία προωθεί τη «Συνειδητή Διατροφή», εναρμονίζει τα προϊόντα της με την «Πλανητική Υγιεινή Διατροφή» απαντώντας στις προκλήσεις της βιωσιμότητας της ανθρώπινης υγείας και του πλανήτη.
Ένα νέο τύπο καταστημάτων αθλητικών ειδών Intersport σχεδιάζει να εισαγάγει και στην ελληνική αγορά στοχεύοντας κυρίως στα χαμηλότερα εισοδήματα ο όμιλος Fourlis.